1.Bölüm "Tiny"

16 2 0
                                    

Tracy'nin hastanede canı sıkılyordu.Çocuklarını karşıya oturtmuştu.

"Çocuklar size bugün bir hikaye anlatacağım."

Oğlu araya girer.

"Uzun Sürecek mi ?"

"Hayır.Ben buradan çıkana kadar.Bugün size 21 yıl öncesini anlatayım.Yani Mosby olmadan önce.. 21 yıl önce bambaşka bir hayatım vardı en sevdiğim arkadaşlarımla bir müzik grubu kuruyorduk.Üniversite 2.sınıftaydım ve hayatımın en güzel zamanlarını yaşıyordum.2003 yılıydı.."

2003

Grup her zamanki gibi Kevin's Bar'da buluşacaktı. Tracy bara girdiği gibi 

Carl ve James'in kavga ettiğini gördü.

Tracy hemen kavgayı ayırmaya çalıştı.

"Hey çocuklar ne yapıyorsunuz ? "

Lisa 

"Grubun ismi konusunda tartışıyolar."

Carl:Ağlayan Çikolatalar.

James: Ağlayan Çikolatalar ne be !

Carl: Yalnız Kurtlar ne demek peki ?

James: Bir kere anlamı var.Ağlayan Çikolata gördün mü ? Tracy ? Lisa ? Gördünüz mü ? Ama asil bir yalnız kurt. 

Lisa: Çocuklar bu grubun zaten bir ismi var. O da Tekila İçen Tavşanlar'dır sürtükler !

2024

Kızı

"Senin fikrin neydi anne ?"

"Şey.. Onu boşverin."

2003

Tracy: Arkadaşlar... Köydeki Fahişeler grubumuzda böyle tartışmayalım lütfen.

Hep bir ağızdan mırıldanırlar.

O sırada Marlon girdi.

Marlon: Ne oluyor burada ?

Lisa: Grup ismi hakkında tartışıyoruz. 

Marlon: Bakın iki gün sonra sahneye çıkacaksınız.İsminizi belirleyin.Daha sahne kuracaklar.

James: Sende abartıyosun Marlon ilk kez bu kötü mekanda sahne alacağız.

Marlon: Benim menajeri olduğum grup ve onların çıktığı sahne mükemmel olmalıdır.Sizin de psikolojiniz mükemmel olsun o yeter.Hangi şarkıları çalacaksınız ?

James: Ben bir liste yaptım.

James listeyi Marlon'a verdi. Liste öteki masaya kadar uzadı.

Marlon: Bunu nasıl bu kadar bükebildin ?

2024 

Tracy: Ve sonra oradan 7 şarkı seçtik. Ve ertesi gün onları güzel bir stüdyoda çalmaya başladık

2003

Carl küplere binmişti.

Marlon: Ne Oldu Carl ?

Carl:Bir striptiz kulübünün altında çaldığımıza inanamıyorum.

Marlon: Üç saat önce az kalsın evden kovuluyordun.Bence konuşma.

Carl: Striptiz külübünün altında çalıyoruz Marlon.Ritimi kaçırmamamamız imkansız.

Tracy: Marlon bu iş böyle olmaz ! Daha ismi olmayan bir grubuz.

Marlon: Tracy tCarl Eakıldığın şeye bak.

Tracy: İsmimiz yok maymun suratlı ! İsmimiz !

Marlon: Çalışın !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 20, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bayan Tracy Mosby: The Mother How I Met Your Mother Spin offHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin