Hej jest to książka o Natinnit ja wiecie z opisu jest to książka napisana specjalnie dla nnotf0und i _H_S_S_ miłego czytania i guess :))
___________________________________________Pov. 3 os.
Natasha jest zajebistą 17-latką, ma ona zajebiste przyjaciółki i przyjaciółkę Maję, często z Dianą oraz Mają rozmawia na discordzie, uwielbiają swoje towarzystwo. Pewnego dnia Maja dla żartów odpaliła stream'a, był to ich pierwszy stream więc nie do końca wiedziały co robić... Postanowiły pograć w Minecraft i tak zaczęła się ich przygoda.
Pov. Maja
Nudziło mi się, nie wiedziałam co robić więc odpaliłam komputer i włączyłam discorda. Spojrzałam na chaty głosowe i zauważyłam, że Nat oraz Diana gadają, że tak beze mnie 😢. Dołączyłam do rozmowy, po czym jak zobaczyły że dołączyłam powitały mnie ciepło.
-Hello - Powiedziała Natasha.
-Hai - dopowiedziała Diana.
-Hejka dziewczyny, co robicie? - zapytałam po przywitaniu się z nimi.
-Nudzimy się - Odpowiedziała jedna z nich.
-Dosłownie - Odpowiedziała druga.
-Co powiecie na małe czytanie wattpada? - Zaproponowałam na co się zgodziły, przez chwilę się kłóciłyśmy o to co będziemy czytać, ostatecznie padło na Tommyinnit x reader gdzie Nat jest "Y/n".
-To Nat jest y/n i Tommy'm, ja Sapnap'em, Dristą i może jeszcze kimś zobaczy się, Diana jest Dream'em, George'm i może jeszcze kimś to chyba tyle jak na razie z tego co wiadomo. - Rozdzieliłam wszystkim rolę, dziewczyny zgodziły się bez problemu, na początku było nudno ale potem było nawet śmiesznie, szczególnie kiedy ja lub Diana czytałyśmy bo możliwe że mamy dysleksję ale to nie jest potwierdzone. (Korekta mi poprawia :)) )
-Pov. Y/n - Czyta Nat.- Dzisiaj miał być ten dzień... Dzień w którym ja i Tommy mamy iść na randkę, poszłam do kuchni w celu zrobienia sobie coś do jedzenia. Gdy nagle zatrzymała mnie Drista.- Skończyła czytać na fragmencie w którym ja miałam czytać.
-Hej laska jak tam życie - Powiedziałam to swoimi słowami dla beki. Zaczęłyśmy się głośno śmiać, po chwili gdy się uspokoiłyśmy przeczytałam oryginał - Hej Nat (y/n), słyszałam że idziesz z Tommym na randkę. - przeczytałam.
-Tak. Idę z nim na randkę - zaczęła czytać Nat. Wreszcie przyszedł czas na Dianę - Do kuchni wszedł Dream - Nat czytała dalej.
-Hej Nat (y/n). Jak tam? Już naszykowana na randkę? - Zaczęła czytać Diana
-Nie... Nie wiem co ubrać... - Czytała Nat.
-No laska to ja ci pomogę suknie wybrać - Powiedziałam nie patrząc na tekst, okazało się że zdanie w książce było podobne więc zaczełyśmy się głośniej śmiać.
Po kilku minutach skończyliśmy czytać. Nudziło na się bardzo, zaproponowałam dziewczyną among us ale mieliśmy za mało osób... Napisaliśmy na grupie na discordzie czy ktoś by chciał zagrać zgodził się Zosia, Maria, Nadia i Natalia. Dołączyły do chatu głosowego, byłam podekscytowana zabrałyśmy 2 rundki gdy nagle wpadłam na pomysł zrobienia streama oczywiście zapytałam o zgodę publikacji ich głosów, zgodziły się, włączyłam twicha i wybrałam pokazuj ekran urządzenia. Wyjaśniłam też dziewczyną że zrobimy Angielskiego stram'a, żeby poćwiczyć Angielski.