media:incinmesin kanatların-elyas&taha
selamm ballarımm🕺
nasılsınız😛
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
x:guzelll..içsene sende?
t:iyi peki içelim bakalım.
x:ben 5 yasında annemi gözümün önünde kaybettim.. o gün bugün yaralarımı sarıcak bi insan yok.. ya da ben bulamıyorum.
t:basın sağ olsun.. bi hastalığı mı vardı yoksa-?
x:babam..babam denilcek herif öldürdü..
t:seyy çok hızlı içiyorsun yavasla biraz çarpar falan..
x:çarpmaz merak etme alışkınım ben.
tuana'dan kafamı çevirdiğimde bize doğru kıvırcık saçlı genç biri geliyordu varsa yoksa ya tuana ile yaşıttı ya benle..
ya:bu kim tuana!?
t:bas git yağız konusuyoz burda her seyi bu kadar kasma!!
ya:iyi be!!
x:bağırma!
ya:sana mı sorucam lan!!?
x:evet bana sorucan var mı!!!
t:ya tamam yağız alkollusun belli carpmıs seni git ülkünün yanına falan hadi..ne olur.
x:ya bırak tuana sikmişim alkolunu bildiğin dikleniyo!!
ya:ya bak hala konusuyosun kızın bi şeyi olmuyorsun bi de hala konusuyosun sikik!!
x:fazla oldun ama sen!
~~
tuana'dan
karakoldaydık yağız ve caganın birbirini hırpalamasından dolayı.. daha doğrusu yagızın salak salak uydurma hikayelerinden dolayı.. koca parti yerinde caganın beni taciz ettiği ile ilgili yalan hikaye çıkardı şimdi ise ben,çağan ve yagızın ifadeleri alınıcaktı..
a bu arada cagan adı caganmıs..
kendi söylemedi mahellemizin canı refik abi yani baş komiser bağıra bağıra yagızın ve caganın adını söylediği için..
ifade sırası bana gelmişti ikiside gözümün içine bakıyordu ama ben dilediğimce ve doğruları konusucaktım..
p1:otur..
p2:çağan efe seni taciz mı etti..?
t:hayır caganla partide tanıştık zaten parti arkadaşımız ülkünün partisi.. oturdu dertlesmek istediğini söyledi ikiside zaten haddinden fazla alkol aldı daha sonra yanımıza yağız geldi bana bağırıp çağırdı bana bagırılınca da cagan sinir olduğu için bagırmaması gerektiğini ifade etti yagız da daha fazla diklendi sonra da birbirlerine girdiler ikisini ayırdıklarında.. yağız sinirinden beni de olaya karıştırıp caganın beni taciz etmesi ile ilgili yalan bi hikaye uydurdu.. bütün partideki insanların ilgisi ben ve çağan olunca partideki çoğu genç kız polisin aranması gerektiğini ifade etti caganı igrenircesine baktılar ama hiç bi sucu yok kimsenin bi sucu yok boşuna burdayız diyebilirim..
p1:anlasıldı
p2:çıkabilirsin sen..
~~
bugün de böyle sonlandı yagızla eve dönmek istemedim o yüzden tek gidecektim ki birinin sesini işitene kadar..
ç:tuana!!
t:efendim.
ç:beraber yürüyelim mı..hem bu saatte taciz edilme olasılığın daha yüksek..