Ahoj jsem Ani a je mi 17. S Amy se známe od 7 let. S mamkou bydlím v karavanu ale s tátou v luxusní vile. Rodiče jsou rozvedení takže jeden týden jsem u mámy a jeden u táty. Jsem youtuberka,vlogerka a infulencerka. Adam bydlí u táty,ale vídáme se. Táta furt pije takźe jsme s Adamem spíše u Amy,Maxe,Martina,Káji,Káti. Jednoduše řečeno u Cooperovic. ,,Ani! Hrozně jsem se na tebe těšila! A Max taky!" Zapomněla jsem vám říct že s Maxem a Adamem jsme s Amy chodili ven jenže pakse rodiče rozvedli. Školu nemusíme nijak řesšit protože rodiče od sebe bydlí 3 kilometry takže pro mě Adam jezdí i s Maxem. ,,Amýkuuuu! Já jsem se taky těšila! A co Kája s Martinem,jak se mají? A co děti? " jo Martin má i děti a i holku ale ta ho podvádí,viděla jsem jí s nějakým týpečkem ze čtvrťáku,dříve jsem na něj měla crush,ale jelikož s Martinem neudržujeme nějak extra kontakt tak to neví,ale zítra přijede tak mu to řeknu,protože jsem je viděla včera. A jak to máme mezi sebou s klukama? Mně se líbí Max,Amy se líbí Adam a Kátě se líbí jeden kluk ze třeťáku,Mike.
Mike Hayley
18 let
A teď už k příběhu.
Je Prvního září a já budu u 2 měsíce u táty a pojedu k němu potom až na Vánoce a teď jdeme pěšky do školy protože to má Amy ani ne 1 kilometr.,, Tak co Ani co kluci jako máš nějakého nebo furt se ti líbí můj bratr" ,,tvůj bratr,protože je úžasný a jedinečný!" Jo zakřičela jsem to a on byl hned vedle a Amy šeptala. ,,Já-já................. se ti líbím? Jak dlouho? A....od kdy?" Co mám dělat? ,,no joo líbíš,od 21.9 a už 3 roky 😶"