Herkese iyi okumalar oy verip yorum yapmayı unutmayın 🩷🖤
•
•
•"Tanıştırayım sevgilim Chaewon."
Jennie 6 yaşından beri tanıdığı ve karşılıklı aşk yaşadıklarını düşündüğü çocuğun bu söylediklerine şaşırmamıştı ama bunu 18. yaş partisinde yapmasını beklemediği için kırılmıştı.
Gözyaşları ile dolmuş olan gözlerini sevdiği çocuğun duygusuz gözlerine çevirdi. Jennie'nin gözlerinin dolduğunu gören Taehyung arkadaşlarıyla tanışan Chaewon'un elini bırakarak Jennie'ye doğru ilerledi.
"Biraz konuşalım mı?"
Jennie onu onaylayarak parti kalabalığın olmadığı bir köşeye doğru ilerledi. Taehyung derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.
"Böyle öğrenmeni istemezdim özür dilerim ama uzun zamandır birlikteyiz ve Chaewon'a ilk toplu buluşmamızda onu herkesle tanıştıracağıma dair söz vermiştim. Açıklayana kadar kırılacağını hesaba katmadım."
Jennie onun aklına bile gelmeyişine ve başkasına verdiği sözleri tutabilmesine de kırılmıştı çünkü kendisine verdiği hiçbir sözü tutmamıştı ama bunu karşısında ona bir şeyler zırvalayan çocuğa belli etmedi. Zaten yeterince acınası görünüyordu.
Taehyung Jennie'nin sessizliğinden ve boş bakışlarından endişelenerek elini Jennie'nin omzuna düşen saçlarına atarak tekrar konuştu.
"İyi misin? İyi miyiz?"
Jennie gülümseyerek cevapladı sevdiği çocuğu.
"Tabii ki iyiyiz Tae."
Taehyung bunun yalandan bir gülümseme olduğunu anlamayacak kadar çok sevinmişti. Mutlulukla en yakını olarak gördüğü kıza sarılıp teşekkür etti ve tekrardan Chaewon'un yanına döndü.
Ama bunun son sarılmaları olduğunu bilmiyordu.
Bir ay önce...
"Taehyung bunu nasıl yaparsın sana inanamıyorum?"
Bunu söyleyen arkadaşı Chaeyoung'tu.
"Chaeyoung bu yaptığında bir şey yok. Evet onlar çok iyi anlaşıyor ve yakışıyorlar ama hayatlarına birilerinin girmesi normal."
Bunu söyleyen ise arkadaşı Jisoo'ydu.
"Jisoo'ya katılıyorum. Sırf aynı arkadaş grubundayız diye Jennie'nin hislerine karşılık verip sevgili olmak zorunda değil."
Bunu söyleyen ise çok sevgili ikizim Namjoon'du.
"Chaewon iyi kız. Jennie'de onu kabul etmek zorunda. Taehyung'dan uzaklaşamayacağımıza göre Chaewon'da bizim ortamımıza girecek ve artık sürekli beraber olacağız."
Bir diğer en yakın arkadaşım Lisa son darbeyi vurmuştu.
"Siz kafayı yemişsiniz. Nasıl aralarında bir şey yokmuşta Jennie platonik bir manyakmış gibi davranırsınız? Bunun basit bir çocukluk aşkı olmadığını hepiniz çok iyi biliyorsunuz?
Jimin beni şaşırtmamıştı ve yanımdaydı. Her zaman olduğu gibi.
"Gerçekten Jennie'nin ne kadar kırılacağı hiçbirinizin umrunda değil. Peki bunca zamandır Jennie'nin hayatına girmek isteyen o kadar insan oldu madem bir sorun yoktu niye o zaman hepiniz karşı çıktınız?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
favorite | taenniegyu
FanfictionPeki birbirimizin favorisi olmaya ne dersin Kim Jennie? taehyung | jennie | mingyu