Ok deci... am creat acest cont pentru a va ajuta in primul rand.Nu este un concurs tin sa specific din prima,daca altii il veti considera asa,treaba voastra.Nu se vor acorda premii.SIngurul castig va fi al vostru,va fi largirea de noi orizonturi si depasirea limitelor voastra ca si scriitori.
Imaginatia este mai importanta ca orice alt lucru.
Asa ca lucrurile stau cam asa:
1) Vom avea o tema saptamanala bazata pe orice,de la natura pana la lucruri fantasy.In fiecare duminica va fi prezentata o noua tema.In functie de povestiile voastre, care vor fi intre 4-8 pagini se va face un clasament bazat pe : - tema,originalitate,caracteristicile genului abordat si alte lucruri, vor fi doua departajari,una facuta de catre voi,fani si alta facuta de catre noi si in final media punctelor si nota va decide clasamentul.
2) Vom avea o tema lunara,bazata pe o tema mult mai complexa.Aceste teme vor fi prezentate in primele 3 zile ale noii luni.Clasamentul si departajarea se va face la fel.
3) Ultima categorie va fi: tema anuala,tema si genul va vor fi acordate.Veti avea timp de lucru 12 luni de la data postarii temei si genului.Clasamentul si sistemul de notare va fi unul mult mai complex.
Va voi sta la dispozitie pentru orice intrebare si nelamurire.
Temele vor fi postate duminica 10-2-2013.
Lasati-va imaginatia libera!