1.bölüm
*Sabah olur* Tuana uyanır ve leyayıda uyandırır ardından,assaga inip kenidisine ve Leya'ya kahvaltı hazırlar "bu arada Leya tuananin kardeşi"yemek yerler ve hafta sonu olduğu için dışarı çıkıp gezmeye giderler"şimdide caganlara bakalım"Çağan da uyanmış ve yağızı uyandırmış sonra kahvaltı edip onlarda çıkmışlar gezmeye tuanalar bir mağazaya girerler ve orda bir kıyafet dener Tuana ve güzel olur alır fakat telefonunu mağazada unutur yarım saat sonra caganlar aynı mağazaya girerler ve Çağan bir üst dener girdiği kabinde telefon görür birisinin burda yanlışlıkla unutup gittiğini anlar anlamaz mağaza görevlilerine koşar ve telofonun en son aradığı kişiyi ararlar yani leya'yi Leya telefonu açar ekrana bakmadan ve cagnla konuşurlar ve anlaşıp bir cafede buluşurlar telefonu alabilmek için yağız ve Çağan giderler Tuana ve leyada hemen ardından gelirler sonra caganlar telefonu verirler Tuana çagana çok teşekkür eder ve cagandan arkadaş olabileceğini düşünüp telefon numarasını ister ve Çağan'da arkadaşça verir ve herkes evlerine gider her iki grupta evlerinde akşam yemeklerini yerler ve yatağa geçerler yağız uyur fakat Çağan uyuyamaz çünkü aklı tuanadadir ve tuanaya yazar tuanadanayni şekilde uyuyamamıştır ...
Ç-Uyudun mu¿
T-Hyr daha uyumadım neden?
Ç-*********
Sizce Çağan ne dedi veya dicekti
Yorumlara yazın hepsini okucam 2. Bölüm yakında gelir