Capitolul 1
"Serios mama? Chiar trebuie sa ne mutam din nou?"
"Da, draga mea. In plus, asta e una dintre cele mai prestigioase scoli din Londro. Cu siguranta o ve adora."spuse ea incantata.
Da, sigur o voi adora. La ultima mea scoala, cea din Austria, uniformele erau oribile, iar oamenii earu si ei foarte reci si distanti. Va spun eu, austriecii nu sunt deloc politicosicu nou venitii.
Mama era o faimoasa femeie de afaceri. Iar din acea cauza ne mutam foarte des plus ca si lipsea mult de acasa. Dar anul asta mi-a promis ca nu ne vom muta, si iata ca am facut-o din nou. Cat despre tatal meu...acesta ne-a parasit cand aveam 12 ani, lasindu-ne pe mine si pe mama singure. Am simitit niste lacrimi in cohi, dar nu, nu aveam sa plang din nou din cauza lui.
***
"Domnisoara, treziti-va."am auzit vocea Dorotei. "Doar nu vreti sa intarziati in prima voastra zi de scoala, nu?"
"Bine."am murmurat eu deja enervata.
Mama nu era acasa. Pff, sgur ca nu e.
Mi-am facut un dus si m-am imbracat intr-o pereche de blugi skinny negri, cu un tricou alb si conversii mei si ei negri.
"Clatite cu ciocolata si banane, domnisoara."
"Mmm, Dorota, ma cunosti prea bine."
Dorota era un fel de menajera, dar si cea mai buna pritena a mea, fiind mereu langa mine. Iar Bob era soferul. Avea vreo 50 de ani, dar era destul de aratos.
M-a lasat langa scoala spunand:
"O zi buna, domnisoara."
Am murmurat un mersi, coborand. Wow, scoala asta era destul de mare si frumoasa, mama avea dreptate. Si erau destul de multi elevi, am vrut sa fac un pas in fata, dar o fata s-a lovit de mine, cerandu-si repetat scuze.
"Oh, doamne. Imi pare atat de rau."
"Nu-i nimic. Apropo, eu sunt Adelinne, tu?"
"Ivy."
Am mers spre multimea de elevi, care ca si mine il asteptau pe director. Dintre toti, mi-a atras atentia un grup de 6 oameni, toti imbracati in negru si plini de tatuaje. 5 baieti si o fata. Un baiat cretos cu ochii verzi ca jad-ul din acel grup se uita, sau mai bine zis holba la mine, ceea ce era foarte enervant.
Discursul directorului a fost unul simplu. Printre care a mentionat ca nu avem voie cu tinute indecente si fara sex in baile scolii. Doamne, cine ar face asa ceva. Cand m-am uitat langa mine, am vazut ca Ivy a disparut, asa ca am mers s-o caut. Am intrat in scoala, si am fost placut surprinsa de ceea ce am vazut. Era destul de bine amenajata si frumoasa.
Nu am reusitsa ma duc mai incolo, ca am fost "impinsa" intr-o camera plina cu mopuri, carpe si alte solutii. Cred ca era camera ingrijitorului.
Dar nu asta era ceea ce ma ingrijora, ceea ce ma ingrijora cu adevarat era cretul din fata mea. S-a apropiat de mine incepand sa ma sarute pe gat.
"Cum te numesti?"
"A-adelinne."am spus eu tremurand, temandu-ma de ceea ce ar putea urma.
"Mmm, Adelinne, frumos nume. Ti-a mai spus cineva cat de frumoasa esti?"a spus el continuand cu saruturile.
Cand deodata, l-am simtit cum imi musca gatul.
"Auuu, doare."am gemut eu.
"Gata, perfect. Acum vor sti cu toti ca esti amea."
Din instinct l-am lovit intre picioare si am inceput sa fug pana am dat de Ivy uitandu-se la orar.
M-a intrebat unde am fost si eu i-am raspuns ca am fost pana la toaleta, ceea ce era cu siguranta o minciuna. Am iesit afara si de cine credeti ca am dat? De cret si ceilalti din "grupul" sau.
"Cine e el?"am intrebat-o pe Ivy.
"Harry Styles. Stai departe de el. E periculos."
***
A/N:Capitol scris de @Cookie_Me_Monster.
Hey, sper ca va place, iar daca da, ati putea da un vot si sa comentati.
Pa, va iubesc.
CITEȘTI
Dark
FanfictionHarry este o umbra a propriului sau trecut, incapabil sa iubeasca, dar totusi dezvoltand o adevarata obsesie pentru fata care ii este iubita. Adelinne ii intoarce lumea peste cap.Harry isi varsa viata in cursele de masini, in droguri si in afaceri i...