Не вярвай на никого

2 0 0
                                    

Лили влезе у тях.Ларис чистеше пода, а леля и се друсаше както винаги.Когато и двете я видяха, разплакана и много ядосана, се зачудиха какво е станало.Лили тръгна към Ларис и застана до нея.
- Гадна, долна нещастна кучка.
После и удари толкова силен шамар, че даже и нея я заболя.
Леля и беше твърде надрусана за да разбере какво се е случило.
-Лили какви ги говориш,защо ме обиждаш така, защо ме удари.-каза през сълзи тя.
-АЗ ТИ СЕ ДОВЕРИХ, А ТИ КАЗА НА ЦЯЛОТО МИ УЧИЛИЩЕ ЗА ТОВА, ЧЕ СЪМ МАФИОТКА.МАХАЙ СЕ ОТ ДОМА МИ И НИКОГА ПОВЕЧЕ ДА НЕ СИ СТЪПИЛА ТУК ИЛИ НЯКЪДЕ БЛИЗО ДО МЕ,ЗАЩОТО НАПРАВИШ ЛИ ГО, ДЪЛБОКО ЩЕ СЪЖАЛЯВАШ, ЧЕ СИ СЕ РОДИЛА.
-ЛИЛИ МОЛЯ ТЕ.Не го казах нарочно.....
-Ларис просто се махни от дома ни.
-МОЛЯ ТЕ ПРОСТИ МИ.ТИНА КАЖИ НЕЩО.
-През цялото време бях права за теб.Опитах се да те харесвам само заради Лили.Не стана.Махай се от тук веднага и повече никога не идвай.А чуя ли да ми кажеш Тина, ще те смажа.За теб съм само госпожа Донато.ЯСНО ЛИ Е!?
-Да мадам.Отивам да си събера багажа.
Отне и 4 минути да го оправи.После си тръгна.
-Лили искам да поговорим много сериозно.
-Слушам
-Как така си казала, на чистачката, че си дъщеря на мафиоти, и всъщност от къде знаеш.Аз никога не съм ти казвала....
Ооо предстоеше дълго разказване..

(Не)перфектна~Where stories live. Discover now