Herkesin bir sevdiği vardır fakat bazı aşık insanlar sevdiğine ulasamaz bunlardan biride behzattır behzat ögrencidir okuldan nefret etmesine rağmen sevdiğini görebilmek için okula gelir okulds hergün yüzünü görür ona bu ona cok heycan verir sevinir . Beden dersleri ras gelmiştir derste hep ona bakar futbolu cok sever ama gözünü ondan ayırmak istemez hezaman onu sever üniversite sınavında erzurum atatürk üniversitesini kazanırlar behzat daha sonra onla konusmaya başlar araları iyi gider fakat behzat ona karşı yaptiği hata sonucunda güven kaybetmiştir buna cok üzulen behzat bir süre sonra polis olmuştur bu acısını unutmadiği için konusmayi sevmez girdiği polisiyede iyi bir polistir 216 içmeyi seven maç seyreden biridir asabi bir insan olsada kalbi cok yumuşaktır sevdiği icin herseyden vazgeçer fakat polisligi birakmaz onun yanindaki sogörlük yapan polisin adida harundur harun fazla asabidir ve sinirlidir cok cabuk sinirlenebilir birgün göreve giderken karşıyakadan ihbar gelur ve rotaları degsir görevden sonra harun polisiyede isyan eder -ulan basladiğim güne lanet olsun nerden geldim buraya yaa tahsin başkan gelip ona kızar behzat cok üzülür aslinda bir cevap verse aklı hayali durur ama behzat böyle seyleri sevmez behzat böylece hayatınds devam gecmise bakip üzülmeyi bırakır...
Behzat ç.