𝙸 𝚂𝚆𝙴𝙰𝚁 𝚃𝙾 𝙶𝙾𝙳 𝚃𝚈𝙿𝙴𝙳 𝚂𝙾 𝙼𝚄𝙲𝙷 𝙰𝙽𝙳 𝙸𝚃 𝚆𝙰𝚂 𝙰𝙻𝙻 𝙳𝙴𝙻𝙴𝚃𝙴𝙳 𝙱𝙴𝙲𝚄𝙰𝚂𝙴 𝙸 𝙷𝙰𝙳 𝚃𝙾 𝚁𝙴𝙵𝚁𝙴𝚂𝙷 𝙰𝙽𝙳 𝙽𝙾𝚆 𝙸 𝙷𝙰𝚅𝙴 𝚃𝙾 𝚁𝙴𝚂𝚃𝙰𝚁𝚃! 𝙴𝚅𝙴𝚁𝚈𝚃𝙷𝙸𝙽𝙶 𝚆𝙰𝚂 𝚁𝙴𝙰𝙻𝙻𝚈 𝙽𝙸𝙲𝙴 𝚄𝙶𝙷 🙄
𝙲𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚒𝚗𝚐.
𝙷𝚎𝚕𝚕𝚘 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎! 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚖𝚢 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚌𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚖𝚢 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚌𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚙𝚛𝚒𝚟𝚊𝚝𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚖𝚢 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚌𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚞𝚝 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚘 𝙸 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚌𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚒𝚜 𝚖𝚢 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚒𝚗 𝚒𝚝!
𝙸𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝙰/𝙽 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚛𝚞𝚕𝚎𝚜, 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚕𝚘𝚐𝚞𝚎
Let's get started!
━━━━━━»»• Rules •««━━━━━━1. ᴍᴀᴋᴇ ɴɪᴄᴇ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛꜱ. ᴅɪꜱꜱɪɴɢ ᴀ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀꜱ ʙᴇʜᴀᴠᴇʀ ɪꜱ ꜰɪɴᴇ ɪɴ ᴛʜɪꜱ ʙᴏᴏᴋ ʙᴜᴛ ᴡʜᴀᴛ'ꜱ ɴᴏᴛ ᴀʟʟᴏᴡᴇᴅ ɪɴ ᴛʜɪꜱ ʙᴏᴏᴋ ɪꜱ ᴛʜᴇ ʀᴇᴀᴅᴇʀ ꜱᴀʏɪɴɢ ʜᴏᴡ ᴍʏ ᴡʀɪᴛɪɴɢ ɪꜱ ʙᴀᴅ. ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴛʜɪɴɢ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴛᴏᴘɪᴄ ᴏꜰ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛɪɴɢ ɪꜱ ᴛʜᴀᴛ, ɪ ᴡᴀɴᴛ ᴍʏ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛꜱ ᴛᴏ ʙᴇ ɴɪᴄᴇ. ʀᴀᴄɪꜱᴛ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛꜱ ᴀʀᴇ ɴᴏᴛ ᴀʟʟᴏᴡᴇᴅ ɪɴ ᴍʏ ʙᴏᴏᴋꜱ ᴀɴᴅ ᴡɪʟʟ ɴᴇᴠᴇʀ ʙᴇ. ᴛʜɪꜱ ᴀʟꜱᴏ ɢᴏᴇꜱ ꜰᴏʀ ᴛʜᴇ ʟɢʙᴛQ+ ᴄᴏᴍᴍᴜɴɪᴛʏ. ᴡᴇ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ꜱʜᴏᴡ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀ ʀᴇꜱᴘᴇᴄᴛ ᴀꜱ ᴀ ʜᴜᴍᴀɴ, ᴀɴᴅ ᴡᴇ ꜱʜᴏᴜʟᴅ ᴀʟꜱᴏ ᴄᴀʀᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜᴇɪʀ ꜰᴇᴇʟɪɴɢꜱ.
2. ᴛʜɪꜱ ʙᴏᴏᴋ ɪꜱ ɴᴏᴛ ᴀ ᴛɪᴍᴇꜱᴋɪᴘ. ᴛʜɪꜱ ʙᴏᴏᴋ ɪꜱ ꜰʟᴜꜰꜰ ᴀɴᴅ ɪꜱ ɴᴏᴛ ᴀ ʙᴏᴏᴋ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ʀᴇᴘᴏꜱᴛ ᴀɴᴅ ᴍᴀᴋᴇ ꜱᴍᴜᴛ ᴀʙᴏᴜᴛ. ᴛʜɪꜱ ʙᴏᴏᴋ ɪꜱ "ᴀʟʟ ʀɪɢʜᴛ ʀᴇꜱᴇʀᴠᴇᴅ" ꜱᴏ ɪꜰ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴇ ᴛʜɪꜱ ʙᴏᴏᴋ ɪɴᴄᴀꜱᴇ ɪᴛ ɢᴇᴛꜱ ᴅɪꜱᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴇᴅ ᴛʜᴇɴ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴊᴜꜱᴛ ᴅᴍ ᴍᴇ.
3. ᴘʟᴇᴀꜱᴇ ᴅᴏɴ'ᴛ ʀᴇQᴜᴇꜱᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛꜱ. ᴛʜᴇ ᴡᴀʏ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ʀᴇQᴜᴇꜱᴛ ɪꜱ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴍʏ ᴅᴍ'ꜱ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴀʟꜱᴏ ꜱᴇᴇ ɪɴ ᴍʏ ʙɪᴏ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴍʏ ʀᴇQᴜᴇꜱᴛ ꜱᴛᴀᴛᴜꜱ. ɪꜰ ɪᴛ ꜱᴀʏꜱ "ᴏᴘᴇɴ" ᴛʜᴇɴ ʏᴏᴜ ᴍᴀʏ ʀᴇQᴜᴇꜱᴛ ɪɴ ᴍʏ ᴅᴍ'ꜱ ʙᴜᴛ ɪꜰ ɪᴛ "ᴄʟᴏꜱᴇᴅ" ᴘʟᴇᴀꜱᴇ ᴅᴏ ɴᴏᴛ ʀᴇQᴜᴇꜱᴛ.
━━━━━━»»• Characters •««━━━━━━𝙼𝚎𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛𝚜!!!!
𝐘/𝐍 𝐋/𝐍
𝐀𝐠𝐞: 𝟏𝟔
"𝐘𝐨𝐮 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐒𝐦𝐚𝐬𝐡 𝐭𝐨𝐨!"
YOU ARE READING
ᴳ⁴ᴹᴱᴿ ᴮ⁰ʸ'ˢ ᶜᴿᵁˢᴴ | ᴷ.ᴷᵒᶻᵘᵐᵉ ˣ ᶠᵉᵐ!ᴿᵉᵃᵈᵉʳ | ᴴᵃⁱᵏʸᵘᵘ!!
Fanfiction┌─────── ⚉°❉°⚉ ───────┐ "𝙒𝙃𝙀𝙍𝙀'𝙎 𝙈𝙔 𝙏𝙃𝘼𝙉𝙆 𝙔𝙊𝙐!?" 𝙏𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙪𝙥𝙡𝙚 𝙘𝙝𝙪𝙘𝙠𝙡𝙚𝙙 "𝙏𝙝𝙖𝙣𝙠 𝙮𝙤𝙪, 𝙃𝙞𝙣𝙖𝙩𝙖" └─────── ⚉∘❉∘⚉ ───────┘ 。°。°。°。°。°。°。°。°。°。°。°。°。 𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘢�...