𝚃𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚗 𝙵𝚛𝚒𝚍𝚊𝚢𝚜 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚓𝚘𝚋 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚙𝚞𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚢 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚘𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔. 𝚒 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝙰/𝙽 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛. 𝙸'𝚖 𝚊𝚜𝚘 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚝𝚑𝚎𝚜𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚋𝚞𝚝 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚘𝚏 𝚖𝚘𝚝𝚒𝚟𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚘𝚞𝚝 𝚜𝚘 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚎𝚡𝚊𝚌𝚝𝚕𝚢 𝙵𝚛𝚒𝚍𝚊𝚢 𝚋𝚞𝚝 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎 𝚝𝚘 𝙵𝚛𝚒𝚍𝚊𝚢. 𝙿𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚎𝚗𝚓𝚘𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛.
☾┈✿❀✿┈☽𝒴/𝓃'𝓈 𝒫𝒪𝒱
"ᵂᵉ ᵃʳᵉ ᵍᵒⁱⁿᵍ ᵗᵒ ᵍᵒ ᵒᵘᵗˢⁱᵈᵉ ᶠᵒʳ ᵃ ʳᵘⁿ ˢᵒ ᴵ ʷᵃⁿᵗ ᵉᵛᵉʳʸᵒⁿᵉ ᵗᵒ ᵉⁿʲᵒʸ ᵗʰᵉᵐˢᵉˡᵛᵉˢ ᵇᵘᵗ ˡᵉᵗ'ˢ ⁿᵒᵗ ᵍᵒ ᵗᵒᵒ ᶠᵃˢᵗ ᵇᵉᶜᵃᵘˢᵉ ʷᵉ ᵈᵒⁿ'ᵗ ʷᵃⁿᵗ ᵗᵒ ᵇᵉ ʳᵘⁿⁿⁱⁿᵍ ᶠᵒʳ ᵒᵘᵗ ˡⁱᵛᵉˢ⁻" ᵃˢ ᴰᵃⁱᶜʰⁱ ʷᵃˢ ˢᵖᵉᵃᵏⁱⁿᵍ ᴵ ⁿᵒᵗ ˢᵒ ᵍʳᵃᶜᵉᶠᵘˡˡʸ ᵇᵘʳˢᵗᵉᵈ ᵗʰʳᵒᵘᵍʰ ᵗʰᵉ ᵈᵒᵒʳ ᵃⁿᵈ ᵗʳⁱᵖᵖᵉᵈ ᵃⁿᵈ ᵗʰᵉⁿ ˢᵘᵍᵃʷᵃʳᵃ ʷᵃˢ ˢʰᵒᶜᵏᵉᵈ ˢᵒ ᵗʰᵉⁿ ᶜᵃᵐᵉ ᵗᵒ ᵐʸ ʰᵉˡᵖ ʷⁱᵗʰ ᴷⁱʸᵒᵏᵒ. "ʸ/ᴺ ᴬᴿᴱ ʸᴼᵁ ᴼᴷᴬʸ!?" ˢᵘᵍᵃʷᵃʳᵃ ᵃˢᵏᵉᵈ ᵃˢ ᵐʸ ᶠᵃᶜᵉ ʳᵉᵃˡˡʸ ʰᵘʳᵗ ᵃⁿᵈ ᴵ ʰᵃᵈ ᵃ ⁿᵒˢᵉᵇˡᵉᵉᵈ ᵃⁿᵈ ᵗʰᵉⁿ ᵐʸ ˢⁱˢᵗᵉʳ ᴷⁱʸᵒᵏᵒ ᵗᵒᵒᵏ ᵐᵉ ᵗᵒ ᵗʰᵉ ᵇᵉⁿᶜʰ ᵃⁿᵈ ʰᵉˡᵖᵉᵈ ʷⁱᵗʰ ᵐʸ ⁿᵒᶜᵉ ᵇˡᵉᵉᵈ ᵃˢ ᴰᵃⁱᶜʰⁱ ᶜᵒⁿᵗⁱⁿᵘᵉᵈ ˢᵖᵉᵃᵏⁱⁿᵍ. ᵀʰᵉ ᵗᵉᵃᵐ ʷᵃˢ ᵍᵒⁱⁿᵍ ᵒⁿ ᵃ ˢᵖʳⁱⁿᵗ ᵗᵒ ˡᵒᵒᵏ ᵒᵘᵗˢⁱᵈᵉ ᵃⁿᵈ ᵃˡˢᵒ ʲᵘˢᵗ ᶠᵒʳ ˢᵒᵐᵉ ˡᵃᵖˢ.ᴰᵃⁱᶜʰⁱ ʷᵃˢ ᶜᵘᵗ ᵒᶠᶠ ᵃᵍᵃⁱⁿ ᵇʸ ᴺⁱˢʰⁱⁿᵒʸᵃ ᵃⁿᵈ ᵀᵃⁿᵃᵏᵃ, ᵐʸ ᶜˡᵃˢˢᵐᵃᵗᵉˢ ʷʰᵒ ˡᵒᵛᵉᵈ ᵉᵛᵉʳʸ ˢⁱⁿᵍˡᵉ ᵍⁱʳˡ ᵗʰᵉʸ ˢᵃʷ, ᶜᵃᵐᵉ ᵘᵖ ᵗᵒ ᵐᵉ ᵃⁿᵈ ᵃˢᵏᵉᵈ ᵐᵉ ⁱᶠ ᴵ ʷᵃˢ ᵒᵏᵃʸ ᵇᵘᵗ ᵒⁿᶜᵉ ᵗʰᵉʸ ʳᵉᵃˡⁱᶻᵉᵈ ᴷⁱʸᵒᵏᵒ ʷᵃˢ ʰᵉˡⁱⁿᵍ ᵐᵉ ᵗʰᵉʸ ˢᵗᵃʳᵗᵉᵈ ᵗᵃˡᵏⁱⁿᵍ ᵃᵇᵒᵘᵗ ʰᵒʷ ᵃᵐᵃᶻⁱⁿᵍ ᵗʰᵉ ˢⁱˢᵗᵉʳˡʸ ˡᵒᵛᵉ ʷᵃˢ ᵃⁿᵈ ᵗʰᵉⁿ ᴺⁱˢʰⁱⁿᵒʸᵃ ʳᵉᵃˡⁱᶻᵉᵈ ᵗʰⁱˢ, "ᵀᴴᴱᴵᴿ ᴮᴼᵀᴴ ᴿᴱᴬᴸᴸʸ ᴴᴼᵀ ˢᴵˢᵀᴱᴿˢ! ᴵᵀ'ˢ ᴬ ᶠᴬᴹᴵᴸʸ ᵀᴴᴵᴺᴳ ᴵ ᴶᵁˢᵀ ᴷᴺᴼᵂ ᴵᵀ". ᴵ ʷᵃˢ ʳᵉᵃˡˡʸ ᶜᵒᶠⁿᵘˢᵉᵉᵈ ᵃⁿᵈ ᴷⁱʸᵒᵏᵒ ʷᵃˢ ʲᵘˢᵗ ᵐⁱⁿᵈⁱⁿᵍ ʰᵉʳ ᵒʷⁿ ᵇᵘˢⁱⁿᵉˢˢ ᶜˡᵉᵃⁿⁱⁿᵍ ᵐʸ ⁿᵒˢᵉ ᵇˡᵉᵉᵈ.
ᴷⁱʸᵒᵏᵒ ᵃˢᵏᵉᵈ ᵐᵉ ʷʰʸ ᴵ ʷᵃˢ ʳᵘˢʰⁱⁿᵍ ᵃⁿᵈ ʰᵒʷ ᴵ ᵍᵒᵗ ᵗʰᵉ ⁿᵒˢᵉ ᵇˡᵉᵉᵈ. ᴵ ᵗᵒˡᵈ ʰᵉʳ ᵗʰᵃᵗ ᴵ ʰᵃᵈ ᵗᵒ ˢᵗᵃʸ ⁱⁿ ᵗᵒ ᵈᵒ ˢᵒᵐᵉ ʷᵒʳᵏ ᶠᵒʳ ᵗʰᵉ ᵉⁿᵍˡⁱˢʰ ᵗᵉᵃᶜʰᵉʳ ᵃⁿᵈ ᵗʰᵉⁿ ᴵ ʷᵃˢ ᵍᵉᵗᵗⁱⁿᵍ ˡᵃᵗᵉ ᶠᵒʳ ᵖʳᵃᶜᵗⁱᶜᵉ ˢᵒ ᴵ ʰᵃᵈ ᵗᵒ ʳᵘˢʰ ᵒᵛᵉʳ ʰᵉʳᵉ ᵗᵒ ᵍᵉᵗ ᵒⁿ ᵗⁱᵐᵉ ᵃⁿᵈ ᵗʰᵉⁿ ᴵ ᵗʳⁱᵖᵖᵉᵈ ᵃᶠᵗᵉʳ ᵍᵉᵗᵗⁱⁿᵍ ⁱⁿ ᵗʰᵉ ᵍʸᵐ. ᴼⁿᶜᵉ ᴷⁱʸᵒ ʷᵃˢ ᵈᵒⁿᵉ ʷᵉ ᵃˡˡ ʷᵉⁿᵗ ᵒᵘᵗˢⁱᵈᵉ ᵗᵒ ᵇᵉ ᵍʳᵉᵉᵗᵉᵈ ᵇʸ ˢᵒᵐᵉ ᵒᵗʰᵉʳ ˢᵗᵘᵈᵉⁿᵗˢ. ᴼⁿᶜᵉ ᵖᵉᵒᵖˡᵉ ʷᵉʳᵉ ᵗᵒˡᵈ ᵗʰᵉʸ ᶜᵒᵘˡᵈ ˢᵖʳⁱⁿᵗ ᴴⁱⁿᵃᵗᵃ ᵃⁿᵈ ᴷᵃᵍᵉʸᵃᵐᵃ ʷᵉʳᵉ ˡᵉᵗ ᵍᵒ. ᵀʰᵉʸ ʰᵃᵈ ᵗʰⁱˢ ʳᵃᶜᵉ ᵃⁿᵈ ᵗʰᵉⁿ ᴴⁱⁿᵃᵗᵃ ᵍᵒᵗ ᶜᵃʳʳⁱᵉᵈ ᵃʷᵃʸ ᵃⁿᵈ ᵗʰᵉⁿ ʷᵉⁿᵗ ˢᵒᵐᵉʷʰᵉʳᵉ ᶠᵃʳ ᵃʷᵃʸ.
YOU ARE READING
ᴳ⁴ᴹᴱᴿ ᴮ⁰ʸ'ˢ ᶜᴿᵁˢᴴ | ᴷ.ᴷᵒᶻᵘᵐᵉ ˣ ᶠᵉᵐ!ᴿᵉᵃᵈᵉʳ | ᴴᵃⁱᵏʸᵘᵘ!!
Fanfiction┌─────── ⚉°❉°⚉ ───────┐ "𝙒𝙃𝙀𝙍𝙀'𝙎 𝙈𝙔 𝙏𝙃𝘼𝙉𝙆 𝙔𝙊𝙐!?" 𝙏𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙪𝙥𝙡𝙚 𝙘𝙝𝙪𝙘𝙠𝙡𝙚𝙙 "𝙏𝙝𝙖𝙣𝙠 𝙮𝙤𝙪, 𝙃𝙞𝙣𝙖𝙩𝙖" └─────── ⚉∘❉∘⚉ ───────┘ 。°。°。°。°。°。°。°。°。°。°。°。°。 𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘢�...