Biz onunla 2senedir tanışıyoruz. Ve ilk kez okulda tanıştık. Onunla aynı sırada oturuyorduk.Ve böylece konuşarak arkadaş olduk.Ama ben nerden bilirdim böylesine guzel bir kişiyle herşeyimizin aynı olacağını.Ama aynıydı işte.Neyse devam edeyim. Onun adı Leyla. Biz onunla aynı yılda ,aynı ayda ,aynı günde ,aynı saatte doğduk ama aynı yerde değil.Yemek yeme şeklimiz aynı, burçlarımız aynı,sevdiğmiz kişiler aynı,hobi ve fobilerimiz aynı.Yani kısacası biz onunla kardeş gibiyiz. O benim bu dünyadaki herşeyim ,kankam ,aşkım,tek gerçeğim. İşte size onunla bir anımı anlatmak istiyorum.Birgün okula kankam telefonunu getirmişti.Bizde derste hocadan izin alıp tuvalete gitmiştik. Ama kankimin telefonu açıktı ve tam tuvaletteyken çalmıştı ve biz çok korktuk.Kankam bana telefonundaki oyunları gösterdi ve sonra sınıfa girdik.Biz onunla çok kez küstük hemde saçma şeylerden dolayı. Mesela o ' bana dışarı çıkalımmı 'dedi. Ben'hayır 'dedim.Sonra' bak son kez söylüyorum' dedi ve ben yine hayir dedim o bana küsmüştü.Ve böyle daha birsürü şey varBen ona en büyük sırlarımı verdim.Ve oda bana verdi.Benim Leyla'dan başka dostum ,olmadı.Tâki onunla tanışana kadar.Bizim sevdiğimiz öğretmenler bile aynı.Ve biz Leylamla birbirimize takma isimler taktık.Ben ona Leyliş yada Leoman diyorum. O bana Alariş yada Alaracık diyor.Ama o çok tatlı biri.Bazen onunla kavga etsekte hemen barışırız.Okulda nöbetçi olduğumuzda birbirimizin yanına gideriz.Öğlen yemeklerinde para yada yemek getirmediğimizde birbirimize para ve yemek veririz.Ve bu hiç bir zaman borç olmaz.Bizim sınıfımızda bir kız arkadaşımız var adı Elif.Ama Leyla galiba onu benden daha çok seviyor.Çünkü onunla daha çok vakit geçiriyor.
İşte okuyucular benim Leyla ile dostluğum böyle.Diğer hikayelerti okumak için takipte kalın