@louist91
| London |@louist91: A feleségem hihetetlenül erős nő! Erősebb nálam is. Sokkal. De vannak dolgok az ember életében, amikor már nincs erő erősnek lenni. Hónapok óta magunknak tartunk egy dolgot, ami mérhetetlen fájdalom a számunkra. De nem akarjuk tovább titkolni, mert nyom minket a teher. A barátaink tudnak róla, a családunk tud róla, azonban azt nem, hová vezetett ez. Amióta együtt vagyunk, közös megegyezéssel eldöntöttük, kisbabát szeretnénk. Szerencsére Freddie sokat van velünk, így nem törekedtünk az ellentétre. Családot akartunk. És ez három hónapja össze is jött. Mérhetetlen boldogok voltunk, azonnal hívtuk a családot, a közeli barátainkat. Vártuk, készültünk. A munka lassabb lett, a dalok készítése is lelassult, Mad kiállítása csúszott, de nem bántuk. Aztán történt valami. Az, amiről hallgattunk. Elveszítettük őt. A leendő közös fiunk/lányunk már nem volt nekünk. Próbáltuk kezelni, de ez nem megy. Sosem fog. Beletemettük magunkat ismét a munkába. És nem segített. Ezért jutottunk most ide. Egy újabb fájdalmas dolog, egy újabb közös döntés, ami mindkettőnk érdekét képviseli. Kicsit külön kell válnunk. Kell egy kis idő önmagunkra és arra, hogy külön is feldolgozzuk. Együtt nem tudtuk, mindig zsákutca lett a vége. Felültetett minket egy körhintára, amiről nem tudunk még leszállni. Akarunk, ezen dolgozunk! Nem válunk el, mindennél jobban szeretem, ő a másik felem, és éppen ezért helyezem előtérbe Őt. Most talán mindennél jobban szükségünk van a külön magányra. Nem tudom mikor jelentkezek. Reméljük, azt már újra közösen tesszük. Louis...
[2859431 like, Commentek letiltva]
Egy olvasatlan üzenet
Feladó: louist91louist91
Ne haragudj, de Freddie el akarta ezt küldeni mindenáron😆madisont92
Egyem meg🥺Milyen Hawaii?🙈
louist91
A kölyök nagyon élvezi
Egész nap medence, tenger
Aztán tenger, medence😆madisont92
És te hogy vagy vele?louist91
Jó hely a gondolkodásra
És jönnek a dalok, ami jó
De hiányérzetem van :)madisont92
Nálam ugyanez :)
Lesz ez még jó, Louis❤️louist91
Tudom. Csak a türelmetlen
énem nem díjazza a dolgotmadisont92
Érezzétek jól magatokat. Itthon úgyis csak ez megy. Unnád😝louist91
Igen, arra van esély🤔
Megyek, mert ez nem fejezi
be saját magát
madisont92
Nem, ez tényleg nem :)Add át neki, hogy puszilom😘
louist91
❤️🌹Na sziasztok. Végre kiderült, hogy mi az a bizonyos dolog, ami történt a kedvenceink életébe. Vajon mibe kerül ez nekik?🌹
YOU ARE READING
Instagram • LT •
Fanfiction| Instagram történet | Mi történik akkor, ha Louis Tomlinson beleszeret egy lányba? Egy lányba, aki történetesen régi barátja és bandatársa, Zayn Malik barátnője? Mindezt úgy, hogy párkapcsolatban él és a bradfordi énekessel is hadban állnak. Har...