A huszonhármas terem felé battyogok.
Kinyitom a terem ajtaját és hangzavar, hihetetlen, hogy tizenkét fő milyen hangos tud lenni.- Osztály! - Üvöltök az ajtóból és mindenki elcsendesedve rám néz. - Átslattyogunk a tizenhetes terembe! - Jelentem ki nekik mire cuccukat egyből elkezdik összeszedni, míg én gyors tempóban leszaladok a lépcsőn a portáshoz, hogy elkérjem a terem ezüst színű kulcsát. Mire odasétálok az osztályom már a terem előtt pusmog de kibaszott hangosan. Amint meglátnak a fiúk egyből mint a Nílus ketté válva engednek oda az ajtóhoz.
- Tanárnő filmezünk? - Kérdezi reménykedve Jimin.
- Aha - válaszolok.
- De ugye nem valami szart? - Nyavalyog előre Minho. A zár kattant kitárva az ajtót engedem be magam előtt őket.
- Nem, ez jó lesz.
- A múltkor is ezt mondta. - Hallom Yoongit, de inkább most nem reagálok rá semmit. Utánuk menve a tanári asztalra teszem a laptopomat amit egyből bekapcsolok és beteszem a pendrivot.
- Apple laptop, jól megy a sulinak. Bezzeg ha nekem szarnom kell akkor papír nincs - bosszankodik Jungkook.
- Akkor ezért vagy büdös - mondja kapásból Lisa.
- A szájszagodnál minden jobb.
- Magadat érzed. Ne adjak egy rágót?
- Mindkettő befogja! - Szólók a gép mögül, de nem nézek rájuk. Hátra nyúlva bekapcsolom a kivetítőt, aminek köszönhetően egyből megjelent a Star Warsos hátterem, amit még az öcsém szerkesztett össze nekem.
- Milyen jó a háttere! Mekkora japi lett már a suli - mondja Jisung a hátsó sorból.
- Idióták ez a tanárnő saját gépe - mondja Yoongi miközben a pulcsiját gondosan összehajtja párna gyanánt.
- Honnan tudod, hogy a tanárnőé? - Szegezi neki a kérdést Jimin, amire amúgy én is kíváncsi vagyok. Honnan tudja?
Yoongi a kivetítőre tekint.- Elég ha megfigyeled a mappák címét. Anyunak, Római nyaralás, munka - olvasta fel a mappáimat. - Nem hinném, hogy a sulinak lenne anyja.
- Igaz, meg ott van, hogy mackómnak - helyeselt Park.
- Csak nem Namjoon tanár úr az a mackó? - Húzogatja fel-le nekem a szemöldökét Jungkook ami miatt próbálom elbújtatni zavaromat. Lebuktam.
- Szóval igen. De édes! - Nyávogott Hyunjin.
- Egyébként tanárnő őszintén gratulálunk az eljegyzéshez, biztos gyönyörű menyasszony lesz! - Mondta Ae-Cha ezután pedig sorba jöttek a gratulációk amiket nem győztem megköszöni.
- Akkor gondolom szép nagy esküvő lesz a laptopból ítélve a tanárnő nem lehet csóró. - Tekintettemet Minhora vezettem.
- Miért? Csórónak tartottál? - Szegezem neki a kérdést.
- Én? Soha. Akinek irigylésre méltó Mercedes terepjárója van, annak egy ilyen laptop semmi.
- Ahha - konstatálom a hallottakat. Jó, hogy azt hiszik, hogy megengedhetem magamnak de azt az autót valójában a szüleimtől kaptam a diplomaosztómra ajándék gyanánt. Eddigi helyemről felkelve az osztályhoz fordulok. - Na akkor figyelem. Két óránk van és másfél órás a film. A Rudolf a rénszarvast fogjuk megnézni. Hogy miért, arról majd a film végén beszélünk. Kérlek titeket, hogy ne mobilozzatok. Ugye Jungkook!?
- Ahha - teszi le maga elé a telefont. - Már amúgy is untam.
- Oké. Ne aludjatok - nézek Yoongira. - Enni, inni lehet.
YOU ARE READING
Novel
FanfictionKedves idetévedő! Többnyire K-pop témájú novellák olvashatsz kicsinyke könyvemben. T/N-nel vagy éppen shippek formáljában. Azonban figyelmeztetlek, hogy shippek esetén se lehetsz biztos abba , hogy szerelmesekként írok róluk. Így ha nem vagy shippe...