Η Μαρκέλλα από τότε που γεννήθηκε είχε δύσκολο χαρακτήρα.Έτσι έλεγαν οι γονείς της και δεν είχαν και άδικο.Όλα της ξίνιζαν.Βρισκόταν στα 15 της χρόνια στο κορύφωμα της εφηβείας της και αυτό απέδιδε στον χαρακτήρα της.
Οι γονείς της δεν είχαν χρόνο για εκείνη μιας και δούλευαν ως μεγαλοεπιχειρηματίες στο εμπόριο χρυσού.Μέρα νύχτα βρισκόταν στο γραφείο της επιχείρησης τους δίνοντας σημασία μόνο στα έγγραφα που τους ενδιέφεραν.
Η Σταματία Καστελιανου γεννήθηκε σε μια φτωχή οικογένεια σε ένα μακρινό χωριό.Έζησε δύσκολα παιδικά χρόνια καθώς δούλευε μέρα νύχτα για να βγει το μεροκάμματο και να θρέψει εκείνη και η μητέρα της την υπόλοιπη οικογένεια τους που αποτελούνταν από 5 άτομα.Δούλευε σε ένα ραφτάδικο πολλές ώρες και στο τέλος της μέρας τα χέρια της ήταν γεμάτα μελανιές και φουσκάλες.
Μια μέρα κατά την διάρκεια της δουλειάς μπήκε στο ραφτάδικο ένας νεαρός άνδρας γύρω στα 20 χρόνων.Μόλις τον είδε κάτι σκιρτησε μέσα της.Ήταν πολύ όμορφος ξανθός ψηλός με γαλανά μάτια και ένα κουστούμι που προσέδιδε μια φινέτσα στο ολόισιο ανάστημα του.
Και εκείνου του κέντρισε το ενδιαφέρον αυτή η ταπεινή ράφτρα με τα καταπράσινα μάτια και δέρμα λευκό σαν το χιόνι.
Άρχισαν να βρίσκονται κρυφά διότι η κοπέλα ήταν πολύ μικρή για να κυκλοφορεί έξω με έναν ξένο άνδρα.Πήγαιναν βόλτες για καφέ και ήταν δύσκολος ο αποχωρισμός τους όταν πήγαιναν σπίτι τους.Η μητέρα της Σταματίας κάτι ψυλλιάστηκε και έκανε ανάκριση στην κόρη της η οποία τα αποδέχθηκε όλα.
Η Σταματια δεν ξαναπήγε στο ραφτάδικο, την κλείδωσε η μητέρα της στο σπίτι μην αφήνοντας την να βγει.Εκείνο το διάστημα κατάλαβε ότι ήταν έγκυος.
Είχε ξεχάσει ότι του είχε χαρίσει την αγνότητα της ένα γλυκό και ξάστερο βράδυ.
Ο Περικλής έψαχνε την καλή του κάθε μέρα και την περίμενε στο ραφτάδικο όλη μέρα
.Κάποια στιγμή μια υπάλληλος της έδωσε την διεύθυνση και έτρεξε για να πάρει την μοναδική αγάπη του για γυναίκα του.
Μόλις άκουσε την φωνή του άρχισε να φωνάζει μέσα από τα κλειδωμένα παράθυρα.
Η μητέρα της μετά από ένα διάστημα τους επέτρεψε να παντρευτούν και επιτέλους έγινε το όνειρο τους πραγματικότητα.
Μετά από 7 μήνες η Σταματια γέννησε ένα αγοράκι το οποίο μετά από δυο χρόνια πέθανε από ελονοσία και έπεσε σε κατάθλιψη. Ήθελε το αγοράκι της.
Μετά από αυτό δεν μπορούσε να ξανα μείνει έγκυος λόγω ψυχολογικών προβλημάτων.
Τελικά τα κατάφερε στα 30 της να ξανα μείνει έγκυος και προς μεγάλη έκπληξη της ήταν τρίδυμα.Η εγκυμοσύνη περνούσε πολύ δύσκολα και φοβόταν μην χάσει τα παιδιά της.
Αν τα έχανε θα πέθαινε.Τελικά γεννήθηκαν τρία μικροσκοπικά μωράκια δυο αγοράκια και ένα κοριτσάκι.Έγιναν η μοναδική έγνοια της Σταματίας και του Περικλή που τώρα πλέον ήταν επιχειρηματίας.
Όμως με τα χρόνια οι γονείς έπεσαν με τα μούτρα στην δουλειά και παραμελήσαν τα παιδιά τους.Πλέον τους φαίνονταν σαν βάρος.
Ο Θανάσης η Μαρκέλλα και ο Χρήστος μεγάλωναν γρήγορα.
Μόνο που η Μαρκέλλα ήταν ιδιαίτερα ατίθαση και χρειάστηκε να εγγραφεί σε ένα ιδιωτικό κολέγιο με τον Θανάση.Ο Χρήστος ήταν ήρεμος και δεν χρειάστηκε.
Η λιμουζίνα σταμάτησε στην είσοδο του < Μεσαιωνικού Σχολείου> όπως το αποκαλούσε η Μαρκέλλα και βγήκε έξω με τον Θανάση να ακολουθεί.
Στην είσοδο στεκόταν μια κοπέλα μετρίου αναστήματος με ξανθά κοντά μαλλιά καφέ μάτια και μια στολή που ήταν πολύ ξεπερασμένη σύμφωνα με την Μαρκέλλα.
-«Καλώς Ήρθατε στην Άσβεστη Ακαδημία.Εγώ είμαι η Λύδια η σχολική ξεναγός.Περάστε μέσα.
Μπήκαν στο παλιό κτήριο το οποίο ήταν τεράστιο.Η κοπέλα τους ξενάγησε σε όλο το σχολείο σε σημείο που η Μαρκέλλα βαρέθηκε να περπατάει ενώ ο Θανάσης κοιτούσε με δέος τις σχολικές εκτάσεις
.Ξαφνικά σκόνταψε πάνω σε κάποιον που διάβαζε ένα βιβλίο.
-«Πρόσεχε που στέκεσαι.Είπε ειρωνικά.
Το αγόρι δεν σήκωσε το βλέμμα του εκνευρίζονταν την.
-«Τι με φοβάσαι και δεν μπορείς να με κοιτάξεις;»τον σάρκασε.
Το αγόρι σήκωσε το βλέμμα του αργά με τα σγουρά μαλλιά του να αποκαλύπτουν τα στρογγυλά καταγάλανα μάτια του που πλέον κοιτούσαν τα δικά της.
Δεν είπε Τίποτα απλά απομακρύνθηκε αφήνοντας την σε αμήχανη θέση.
Η αμηχανία έδωσε θέση στον θυμό που αργότερα μετατράπηκε σε οργή.Καινούριο βιβλίο
Μου ήρθε καινουρια ιδεα και ελπίζω να σας αρέσει
⭐️⭐️⭐️
YOU ARE READING
Άσβεστη Ακαδημία
Teen FictionΈνα ατίθασο κορίτσι πηγαίνει σε μία παλαιών αρχών ακαδημία και δεν μπορεί να προσαρμοστεί. Τι ρόλο θα παίξουν στη ζωή της οι γονείς της οι καθηγητές και οι συμμαθητές της;