Μια καινουρια φιλη

6 2 0
                                    

Το ξυπνητήρι χτύπησε . 7:00
Η Μαρκέλλα άνοιξε λίγο τα μάτια της,έβγαλε το χέρι από την ζέστη κουβέρτα για να κλείσει το ξυπνητήρι.
Δεν ήθελε να σηκωθεί.
Ήταν η πρώτη μέρα μαθημάτων.Σήμερα θα επέστρεφαν όλοι οι μαθητές που είχαν πάει διακοπές το καλοκαίρι.Λογικά ήταν πολλοί.
Σηκώθηκε με το ζόρι και κατευθύνθηκε προς το μπάνιο.Βούρτσισε τα δόντια της και χτένισε τα καστανόξανθα σπαστά μαλλιά της σε μια σφιχτή ψηλή κοτσίδα.Έβαλε μια μαύρη στέκα και δυο πέρλες σκουλαρίκια.Φόρεσε μια λευκή φούστα ένα γαλάζιο πουλόβερ με το λογότυπο της Ακαδημίας λευκό καλσόν και απλά κοντά λευκά αρβυλακια.
Κοίταξε το πρόγραμμα
Άλγεβρα,Ιστορία,Γλώσσα.
Πάλι καλά μόνο 3 μαθήματα είπε η Μαρκέλλα.
Πήρε μια βαθιά ανάσα διάλεξε τα βιβλία που χρειαζόταν και ένα στύλο και κατέβηκε για να συναντήσει τον αδελφό της στην τάξη.
Κατεβαίνοντας τις σκάλες με την άκρη του ματιού της είδε μια γνώριμη φιγούρα να βγαίνει από ένα δωμάτιο.Ήταν αυτός ο βλάκας με τα υπέροχα καταγάλανα μάτια που είχε συναντήσει την προηγούμενη μέρα.
Θα του τα έψελνε άλλη μέρα.
Μπήκε μέσα στην τάξη που λεγόταν Α3 και κάθησε σε ένα θρανίο στην μεσαία σειρά.
Στην μπήκαν οι 3 χάριτες όπως τις αποκαλούσε και έκατσαν στην πρώτη σειρά χασκογελάγοντας και ψυθιριζοντας κάτι που δεν άκουγε.Περίμεναν μια απάντηση,τους είχε πει ότι θα το σκεφτεί παρόλο που θα προτιμούσε να πηδήξει από τον γκρεμό παρά να κάνει παρέα μαζί τους.
Μέσα στην τάξη μπήκε μια απλή μαθήτρια με την στολή του σχολείου και γυαλιά,μετρίου αναστήματος.
Το σπασικλακι σκέφτηκε η Μαρκέλλα.
Οι τρεις Χάριτες μόλις αντιλήφθηκαν ότι ήρθε η κοπέλα τη φώναξαν και μετά άρχισαν να την κακολογούν και να της λένε πως άχρηστη και μίζερη είναι.
Στην Μαρκέλλα άρεσε να πληγώνει τους άλλους,όμως αυτό το θέαμα για κάποιο λόγο της έσπαγε τα νεύρα.
Σηκώθηκε από το θρανίο και πλησίασε στο θέαμα.
-«Και δεν μας λες πως ντύνεσαι έτσι μάλλον οι γονείς σου δεν έχουν χρήματα,δεν ανήκεις εδώ:»έλεγαν και γελούσαν
-« Αστέ το σπασικλακι ήσυχο έχει δικά της προβλήματα».
Αυτό δεν έπρεπε να το πει.Η κοπέλα βούρκωσε και έφυγε κλαίγοντας από την τάξη.
Απομακρύνθηκε χωρίς να πει ούτε μια λέξη αφήνοντας τις 3 κοπέλες άναυδες.
Έκατσε στο θρανίο της και περίμενε να ξεκινήσει επιτέλους το μάθημα.
Χτύπησε το κουδούνι και η τάξη γέμισε μαθητές.Μια ψηλή κοπέλα με μαύρα μαλλιά και γαλανά μάτια έκατσε δίπλα στην Μαρκέλλα.
Δεν είχε όρεξη να γνωριστεί με κανέναν.Και μάλλον ούτε η άλλη κοπέλα ήθελε.
Στην τάξη μπήκε ένας ψηλός εύσωμος καθηγητής με γκρίζα μαλλιά και γυαλιά.
Ο καθηγητής της Αλγεβρας.Συστήθηκε ως Δημήτρης Χρήστου.
Ήταν λίγο αδιάφορος στην Μαρκέλλα.Δεν την ένοιαζαν τα μαθήματα.
Απλά σημείωνε ότι έγραφε εκείνος στον πίνακα μη καταλαβαίνοντας τίποτα.
Μόλις χτύπησε το κουδούνι όλοι βγήκαν έξω από την τάξη αφήνοντας μέσα την Μαρκέλλα και την διπλανή της.
Υπήρχε μια αμήχανη ατμόσφαιρα.Τελικά η κοπέλα μίλησε.
-«Είμαι η Σκαρλετ είπε και της έτεινε το χέρι.
Χωρίς να το περιμένει η Μαρκέλλα σήκωσε το χέρι της και το έδωσε στην Σκαρλετ.
Βγήκαν στο διαλλειμα  και έκατσαν μαζί.
Η Μαρκέλλα δεν περίμενε να ταιριάξει με κανέναν από αυτή την Ακαδημία.
Είχαν πολλά κοινά.
Τους άρεσε από κοινού η ιππασία και τα ωραία ρούχα.
Ήταν ίδιας πάστας .
Μιλούσαν όταν ένα αγόρι τις διέκοψε και συστήθηκε.
-«Γεια με λένε Κέισι.» Ήταν πολύ όμορφος αν και λίγο φλωρος  για εκείνη.
Προς μεγάλη έκπληξη της πλησίασε την Σκαρλετ και την φίλησε στο μάγουλο λέγοντας της πως δεν θα έρθει στο μεσημεριανό επειδή έχει διάβασμα.
Ήταν το αγόρι της.
-«Δεν ήξερα ότι είχες αγόρι.»Δήλωσε ειρωνικά η Μαρκέλλα.
-«Ναι τα έχουμε εδώ και 2 μήνες γνωριστήκαμε μέσω Ίντερνετ και ήταν τεράστια η χαρά μας όταν ανακαλύψαμε ότι πήγαμε στην ίδια ακαδημία»
-«Εσύ έχεις αγόρι; Ρώτησε η Σκαρλετ με μια πονηρή έκφραση.
Η Μαρκέλλα σκέφτηκε τον Αντάμ.Δεν της έλειπε καθόλου.Με την πρώτη ευκαιρία θα τον χώριζε.Ήταν οριστική η απόφαση της.
-« Έχω αλλά δεν τον θεωρώ αγόρι.Είναι υπερβολικά γλυκανάλατος για τα γούστα μου».
-«Πως τον λένε;
-«Αντάμ»δήλωσε ανέκφραστα η Μαρκέλλα.
-«Μήπως σου αρέσει κάποιος από την Ακαδημία;ρώτησε η Σκαρλετ.
Στο μυαλό της Μαρκέλλας εμφανίστηκε ο βλάκας με τα γαλανά μάτια.Ήταν όμορφος αλλά το βλέμμα του ήταν απόμακρο.
Αλλά γιατί τα σκεφτόταν αυτά.
(Είναι απαίσιος,ούτε γύρισε να με κοιτάξει το γαϊδούρι.Κανένας σεβασμός.)σκέφτηκε.
-«Μπα όχι ακόμη.»απάντησε τελικά.
Εκείνη την στιγμή ήρθε κοντά τους ένα αγόρι που ήθελε να της μιλήσει....

Τι ήθελε να της πει άραγε;
Έρχονται καινούργια κεφαλαία
Αφήστε μου μια ψήφο αν σας άρεσε.
Φιλια💐

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 16, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Άσβεστη Ακαδημία Where stories live. Discover now