~Jak się poznaliście~

10 1 3
                                    

Harry Potter⚡
Po tym jak zostałaś przydzielona do Gryffindoru usiadłaś obok niego. I tak zaczeliście rozmowę.

Ron Weasley🍗
Wpadliście na siebie przypadkowo na korytarzu. Wpadł na Ciebie kiedy biegł na zajęcia na które prawie się spóźnił. Przeprosił Cię i razem poszliście na zajęcia.

Draco Malfoy🐍-
Zancie się od urodzenia, ponieważ wasze rodziny się przyjaźnią

Fred Weasley 🧑‍🦰
W ten dzień miałaś ważny sprawdzian na ktory się nie nauczyłaś . Postanowiłaś poprosić bliźniaków żeby jakoś odwołali lekcje.
Podeszłaś do Freda i Georga i spytałaś się czy mogą coś zrobić. Fred odpowiedział, że z radością pomogą damie w opałach, na co się zarumieniłaś.

George Weasley🧑‍🦰
Przyjaźniłaś z Harrym, Hermioną i Ronem i przulyjechałaś z nimi na wakacje do Nory. Przed Twoim 5 rokiem. Byłaś tam już kilka razy na wakacje, ale dopiero wtedy złapałaś kontakt z Georgem. Był już wieczór więc szłaś się wykąpać lecz nie wiedziałaś, że w łazience jest George. Otworzyłaś drzwi i zobaczylas coś czego nie chciałaś zobaczyć. George był pod prysznicem. Na szczęście stał tyłem więc nie widziałaś za dużo. Szybko wybiegłaś z łazienki przepraszając. Po tym George wyszedł z łazienki, podszedł do Ciebie i powiedział, że nic się nie stało, po czym się zaśmiał.

Cedric Diggory🏅
Cieszyłaś się nad nadchodzący bal lecz niestety nikt Cię jeszcze nie zaprosił. Zaczełaś się już stresować, że nie pójdziesz lub pójdziesz sama. Siedziałaś właśnie sama na błoniach kiedy podszedł do Ciebie Cedric. Zapytał się czy pójdziesz z nim na bal, a Ty podekscytowana odpowiedziałaś, że z wielką chęcią. Na co ten się uśmiechnął i odszedł zostawiając Cię całą ucieszoną.

Blaise Zabini🍻
Znacie się od dzieciństwa, ponieważ wasze rodziny się przyjaźnią.

James Potter🏆
Było piątkowe popołudnie. Przechadzałaś się po korytarzach Hogwartu. Była pora obiadu, więc na korytarzach było pusto. Zjadłaś wcześniej od innych, dlatego mogłaś sobie na to pozwolić. Kiedy miałaś iść do pokoju wspólnego usłyszałaś śmiechy zza rogu. Nagle zauważyłaś czwórkę chłopaków biegnących w Twoim kierunku. Zatrzymali się przed Tobą a jeden z nich, James Potter zapytał się czy pomożesz im się gdzieś schować, ponieważ uciekają przed Filchem. (Tak znałaś Pottera i jego paczkę). Zgodziłaś się i pomogłaś im uciec. Za czasem zaczełaś być jedną z nich.

Syriusz Black🐶
Zancie się od urodzenia, ponieważ wasze rodziny się przyjaźnią.

Remus Lupin🍫
W ten dzień miałaś sprawdzian, na ktory oczywiście nic nie umiałaś. Kiedy miałaś już wchodzić do klasy coś zaczęło się dziać. Zaczęły wybuchać fajerwerki , jedna wybuchła w torebce profesor McGonnagal i wszystkie sprawdziany spaliły się i odwołano sprawdzian i lekcje. Podeszłaś po chwili do Remusa i podziękowałaś mu i huncwotom za uratowanie Cię, bo inaczej byś nie zdała. Remus tylko uśmiechnął się i powiedział, że nie ma za co.

Regulus Black🖤
Była to lekcja eliksirów. Mieliście pracować w parach, które profesor wybierał. Zostaliście dobrani, żeby uważyć eliksir. W miedzy czasie zaczęliście rozmawiać i złapaliście dobry kontakt. Po lekcji Regulus zaprosił Cię w weekend do Hogsmead.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 10, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Preferencje Harry Potter i Huncwoci//niekiedy 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz