Az év közben Dominique és Serenique alig beszéltek. Mintha zombik lettek volna. McGalagony igazgató asszony nem egyszer kereste fel őket, viszont mindig kitaláltak valamit. Kezüket soha nem mutogatták, állandóan takarásban volt a karjuk. Teddy három levél váltással nagy nehezen rá vette az ikreket, hogy a tavaszi szünetben haza térjenek a hetedik évükben.
-Teddy rávett téged, te pedig engem.-Hajtogatta a ruháit Dominique.-Halálosan belezúgtál!
-Nem kell emlékeztetni!-Motyogta.-Karodat befásliztad?-Csukta le a ládáját.
-Le.-Mutatta az inggel fedett karját.-T Téged..megtudtak ölelni?-Nézett bátortalanul, Serenique megrázta a fejét.
-Csak téged tudlak!-Ölelte meg ikrét.
-Gyere, mielőtt gyanakodnának.-Mindketten egy kupéba szálltak fel a Weasley, Potter, Longbottom illetve Malfoy gyerekek.
Mikor a vonat befutott a szülők ott álltak. Serenique meglepetésére Teddy is ott volt. A Fiatal auror intett az ikreknek miközben haja méregzöldbe váltott. Ezen egy halvány mosolyt eresztettek, de nem ölelték meg anyjukat. A kocsiban hátul ültek és csak az ablakon néztek ki. Mikor a hatalmas Potter Kúriához értek felvonták a szemöldöküket, de kiszálltak a kocsiból. Rövid nadrágukat megigazították, ingüket kisimították majd ők is bementek. Mikor megakarták ölelni őket hátra léptek.
-Teddy! Figyelsz rám?-Erre az ikrek is felfigyeltek.
-Hmm..? Ja persze igen.-Sere ikrével szembe fordult, hogy lássák a pirulását.-Igen tudom. Lily nyolckor alvás, Freddie és James ne legyenek együtt. Bla Bla bla..Hugo ne kapjon ételmérgezést. Nem először vigyázok rájuk!-Nézett keresztapjára.
-Holnap ebédre itthon vagyunk, Kis drágáim!-Ölelgetett meg mindenkit Mrs. Weasley, de az idősebb ikrek pont cipőjüket vették. Dom a lapus talpú bakancsát, Sere a magasabb sarokkal rendelkezőt.
A Felnőttek el hagyták a Kúriát. Teddy hatalmas mosollyal nézett körbe. Scorpius és Albus sakkozott. Molly, Alice, Victorie és Lucy egy magazinos barát tesztet csináltak és a többiek is elfoglalták magukat. Rose Lilynek mesélt. Serenique gitárját hangolta, Dominique pedig mellette beszélt hozzá.
-Hol van Freddie és James?-Nézett körbe a Lupin fiú.
-Előbb mentek fel.-Válaszolta Serenique.
-James ravaszul vigyorgott.-Fejezte be Dominique.
-FIÚK!!-Kiabált fel Teddy. Pár pillanat múlva a fiúk hátra tett kézzel rohant le.-Mi van nálatok?-Nyújtotta a kezét.
-Ez mi? Attól függ?-Mutatott egy nyakláncot James.
-Tegyétek! Le!-Tagolta a fiú de nem tudta elvenni. Mindenki körül vette őket.
Freddie nem tudta elkapni és leesett a nyaklánc. A kis homokszemcsék kifolytak és eltörött. Egy aranyfüst keletkezett s mind eltűntek...
________________________
YOU ARE READING
D & S ikrek
FantasyDominique és Serenique Weasley. Az idősebb Weasley ikrek. A Franciaországi Beauxbatonsból érkeztek, ötödik évükre a Roxfortba. Míg ott az Esprita házban voltak, ami a hollóhát megfelelője a Roxfortban hatalmas csavar történik. Ezek után egy nyáron...