***
"Dersin ne?" Sınıfının önünde dikilirken kapıya tutunarak son birkaç saniye içinde sevgilisine baktı Bennie. Ortadan ayrılmış siyah, düz saçları haki yeşili ceketinin üzerine dökülüyordu. Beyaz ojeli elleri de kapının kolunu sıkıca kavramıştı. Nöbetçi öğretmen her an onlara doğru bağırabilirdi. Öğretmenler zili çalmak üzereydi.
Taehyung sadece iki saniye düşündükten sonra "Edebiyat," dedi. "Okuma saati yapacaktık sanırım."
Kızın çekik gözleri Taehyung'un yüzünden ayrılıp koridorun başında onlara seslenen coğrafya öğretmenlerine kaydığında hızlıca bir "tenefüste görüşürüz." deyip bedenini içeri sokmuş ve Taehyung'u koridorda tek başına bırakmıştı.
"Taehyung sınıfına geçmek için özel davetiye mi bekliyorsun evladım?"
Gülümsemesini saklamadan Bay Kang'a doğru birkaç adım atarak "Arkadaşımdan okuma kitabı istedim, hocam." dedi yalan konuşarak.
Bay Kang gözleri ile boş ellerini işaret ederek "Bulamamışsın anlaşılan?" dediğinde Taehyung hızlıca beyninde bir cevap hazırlamıştı.
"Evet, onda yokmuş. Bu yüzden başka bir sınıftaki arkadaşımdan isteyecektim. Daha doğrusu izin verirseniz isteyeceğim. Eğer kitap bulamazsam Bayan Sehoon beni haşlar." Suratını biraz buruşturarak kendini acınası bir hale sokmaya çalışsa da aslında sadece komik görünüyordu. Bay Kang kısaca onu bir süzdü ve "Çabuk ol." dedi.
Taehyung aldığı onayla başını hızla sallayıp koridorun sonunda kalan sınıfa ilerlemeye başladı hızlıca. Başta yalan söylese de, sona doğru biraz doğruluğa bağlamıştı cümlelerini. Bayan Sehoon kitabı olmadığı için onu cidden haşlayabilirdi.
12/B yazılı kapıyı tıklatmadan açtığında beklediği gibi daha öğretmen içerde yoktu.
Bu yüzden yüzünde geniş bir gülümsemeyle içeri daldı. Duvar tarafında bir koyun sürüsü gibi toplanmış olan erkek arkadaşlarına alakasız bir şekilde asker selamı verdiğinde Yoongi'nin "Ne işin var burda lan puşt?" deyişi bir olmuştu. İki teneffüs önce girdikleri iddaa'yı kaybetmesinin acısı hala geçmemişti anlaşılan.Taehyung sanki küçük bir çocukla konuşacak gibi bedenini aşağıya eğerek Yoongi'ye bakarken çok eğlendiği her halinden belli surat ifadesiyle "Kuyruk acın mı var çenin?" deyişiyle birlikte Yoongi'den bir küfür daha işitmişti. Buna kahkaha atarken sağ elini kaldırıp orta parmağını doğrultmuştu çoktan ona. Sonra onu boş verip duvar tarafında kalan kızlara doğru yöneldi. Okula çanta bile getirmeyen arkadaşlarında kitap ne gezerdi?
"Kızlar bana verebileceğiniz bir kitabınız var mı? Okumalık, kapağı olan, yazılı?"
Seulgi Taehyung'un dediklerine gülerken yanında oturan Lisa küçük bir tebessüm etmekle yetinmişti. Sağ elini sırasının altına sokup geçen ders oraya koyduğu kitabını çıkartıp düşünmeden uzattı karşısında duran çocuğa. Taehyung birkaç adım daha atıp mesafeyi kapattığında elini kitaba atmıştı. "Teşekkür ederim." dedi kitabın kapağında yazan isme bakarak. "Ben de bu kitabı okuyordum. Bunu bulduğum iyi oldu." diye ekledi sonra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beauty & the beast • taelice
FanfictionHerkese bal, bana zehir oldun. [ taelice • december ©snowslight, 2022 ]