#1

15 2 0
                                    

Okulun kanalizasyonunda ilerliyordum. Yanımda ki çocuğa baktım, benden kısa duruyordu. Kıvırcık saçları önünü kapatıyordu. Yüzüne baktım ve "Hadisene amk" dedim. "Kanka motor çalışmıyor" dedi.
"Nasıl çıkacağız o zaman amcık zorlasana biraz"
"Kanka vallahi olmuyor"
"Ulan sabah o kadar kuru fasulyeyi ben mi yedim, biraz daha ıkın"
"Zorlarsam altıma işeyeceğim amk"
Yüzüne sinirli sinirli baktım ve birden fener söndü. O an arkamda sıcak bir nefes hissettim ve omuzumdaki kıllı bir el gördüm. Dedim ki "Misdö boku yedin."

Mustafa
"Hay amınagoyim"
Kafamı bir şeye çarptım. Acıyordu ve tüm sınıf hocayla birlikte nedense bana bakıyordu. Ne olduğunu anlamamıştım, ama kafam çok acıyordu.

Felsefe dersinde uyuyakalan Mustafa birden küfür ederek uyandı. Uyanmasıyla birlikte arkasında oturan Beril'e kafasının arkasıyla kafa attı. Burnu kanayan beril şaşkınlık içinde hocadan izin alıp sınıftan dışarı çıktı. Felsefe hocası Mustafa'ya kızacakken tam o anda zil çaldı ve Mustafa'ya "Seninle bu konuyu daha sonra özel olarak konuşacağız" dedi. Mustafa hoca sınıftan çıktıntan saniyeler sonra sinirli bir şekilde "Bi sektör git amk" dedi.

Burnunun kanaması duran Beril sınıfa geri döndüğünde sınıf bir şapkaya ip bağlayıp camdan aşağı sarkıtıyordu. Ayça ve Esra Beril'in yanına gidip kahkalara boğuldular. Beril "Ben gujlu kadinim bana bir şey olmaz" dedi. O sırada Mustafa hala gördüğü rüyanın etkisindeydi. Beril'in yanına gidip durumunu sorduktan sonra orta büyüklükte bir özür diledi.

Kızlar akıllı tahtadan yine İrem Peker'i stolkluyordu. İrem ile dalga geçip anırıyolardı. Sonra sınıfa müdür yardımcısı Sevda geldi ve "Kızlar ıyyy tiktok mu izliyorsunuz? Müzik dinleseniz anlarım da tiktok nedir??" diye söylendi ve sınıftan ayrıldı. Kızlar söylenip arkasından sesli bir nah çekti. O sırada sınıfa gelen Aleyna Ezgi hocanın bir kaç gündür okula gelmemesinden hocaların şüphelendipini bize söyledi. Zil çaldı ve sınıf matematik dersine girdi.
--
"Sonunda eve gidiyoruz, bitti bu aminagoduğum okulu" diye isyan etti Saruhan. Ayça Esra'nın montunu giymesine yardımcı oldu ve hep birlikte sınıftan çıkıp telefonlarını almaya yöneldiler. O sırada Kadir, Sevda'nın sürekli terlediğinden ve nefes nefese kaldığını fark etti. Ayça'da "O kadar s2ş yaparsa tabii kalır." dedi. Evlere dağıldılar.
----
İki gündür bu karanlık odada tutuluyordum. Elim kolum sandalyeye bağlı hiç bir şekilde hareket etme şansım yoktu. Kapının açılmasıyla gelen fener ışığı gözlerimi kırpıştırmama sebep oldu.

Sevda: Merhaba Ezgi Hocam, umarım takımıma katılmak seni mutlu etmiştir. Aramıza hoşgeldin.

Sevda arkasında beliren parlak gözlerle Ezgi'ye doğru yürümeye başladı. Bu ondan alacağı son tüp kandı.

İlk bölüm bitti za hadi sege😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 16, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nickname: KuzucukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin