Hyunjin, banyonun içerisindeki küvete sıcak suyun dolmasını beklerken bir yandan telefonuyla uğraşıyordu.
Suyun dolduğunu fark edince telefonunu kenara bırakıp kulağını çok da tırmalamayacak, hafif bir müzik açmıştı. Kıyafetlerini üzerinden tek tek çıkarıp sıcak su dolu küvete girdi.
Bir yandan küveti kaplayan köpüklerle oynarken diğer yandan çalan müziğe eşlik ediyordu.
Kapının açılmasıyla kafasını kapıyı açan kişiye çevirdi. Gelenin sevgilisi olduğunu görünce ona gülümseyip tekrardan köpüklerle oynamak için önüne döndü.
Jeongin sevgilisinin sevimliliğine gülümseyip yavaşça yanına doğru yürümeye başladı. Yürürken üzerindeki kıyafetleri teker teker çıkarıyordu.
Hyunjin, tekrardan sevgilisine dönüp ona şaşkınca baktı.
"Jeongin-ah neden kıyafetlerini çıkarıyorsun?"
Jeongin sevgilisine gülüp "Senden sonra zaten ben girecektim, beraber girersek zaman kaybetmemiş oluruz ve su israfı da yapmamış oluruz." diye cevapladı onu.
Hyunjin hmm'layıp kafasını salladı ve ellerini yaklaşmaya devam eden sevgilisine uzattı. Jeongin yanına gelip büyüğün nemli saçlarını okşadı ve eğilip alnına bir öpücük kondurdu.
Hyunjin gülümseyip küçüğün yanına sığabilmesi için küvette biraz kaydı. Jeongin sevgilisini bekletmemek için ona ayrılan alana yavaşça ayağını soktu ve oturdu.
"Hyung, saat kaç?"
Hyunjin yakınında olan telefonu eline alıp saate baktı.
"On bir elli beş." (23.55)
Jeongin sırıtıp elini büyüğün beline sardı ve onu yanına,biraz daha yakınına çekti. Hyunjin küçüğün soğuk elini sıcak teninde hissedince ürperip hafifçe titredi.
"Jeongin elini çeksene çok soğuk."
Dinlemeyip diğer elini büyüğün bacaklarında gezdirmeye başladı. Hyunjin dudağını dişleri arasına alıp ezdi.
"Hyunjin-ah güzelim dudaklarını kanatacaksın."
Parmaklarını büyüğün ısırdığı dudağına dokundurup başparmağını üzerinde gezdirdi. Hyunjin dudağına eziyet etmeyi bırakıp ağzını hafifçe araladı.
Jeongin büyüğün dudağında gezdirdiği parmağı kalın dudakların arasına yollayıp dilinin üzerinde gezdirdi. Hyunjin ağzındaki parmağı emmeye başladı.
Büyük olan parmaklarını emerken Jeongin boştaki elini büyüğün vücudunda hafif dokunuşlarla gezdirmeye başladı. Eli yapılı vücutta gezerken aşağılara kaydırıp parmaklarını emmeye devam eden büyüğün penisini sardı.
Hyunjin üyesinde hissettiği soğuk el ile boğukça inlemiş, küçüğün elini itmeye çalışmıştı. Jeongin uyarmak amacı ile büyüğün penisine sardığı elini sıkılaştırıp büyüğün acıyla inlemesine sebep oldu.
"Jinnie~ uslu durmalısın."
Hyunjin duyduğu takma isim ile ağzındaki parmaklardan dolayı tekrardan boğukça inledi. Jeongin sırıtıp büyüğün penisini yavaş hareketlerle çekmeye başladı. Parmaklarını kırmızı dudaklardan ayırmış, elini büyüğün deliğine indirene kadar her bir zerresine dokunmuştu.
Parmakları önce büyüğün deliğinin etrafında oyalandı. Hyunjinin mırıltıları kulağına ulaşırken bir parmağını delikten içeri itti. Hyunjin içine itilen parmakla ellerini küçüğün omzuna çıkardı ve tırnaklarını batırdı.
Jeonginin parmağı içinde hareket ederken ikinci bir parmak daha eklenince sesli inlemesi duvarlara çarpıp kulağına ulaştı. Kendi sesinden utanıp dudaklarını birbirine bastırdı ve alnını küçüğün omzuna yasladı.
Jeonginin parmaklarına üçüncü de eklenince büyük olanın inleyememenin verdiği rahatsızlıkla gözleri kaymıştı. Küçük olan bunu fark edince hareketlerini durdurup büyüğün başını omzundan uzaklaştırdı ve yüzüne baktı. Dudakları kızarmış, gözleri zevkten ve yaşlardan dolayı parlıyordu büyük olanın.
"Kendini sıkmana gerek yok biliyorsun değil mi?"
Küçüğün sorusuna kafasını salladı Hyunjin. Jeongin gülümseyip sevgilisinin dudaklarına bir öpücük bırakıp parmaklarını hareket ettirmeye devam etti.
Hyunjinden gelen yüksek sesli inlemeyle sırıttı. Büyüğün prostatına parmaklarıyla baskı yaparken diğer eliyle büyüğün penisini çekmeye devam ediyordu. Hyunjin sonunda boşaldığında elini penisten çekmiş, ancak parmaklarını hareket ettirmeye devam etmişti.
"Hyunjin-ah saat kaç?"
Hyunjin zihninin bulanıklığından küçüğün sorusunu anlayamamıştı. Jeongin bunu fark edince gülüp telefonu eline aldı ve saate baktı.
11.59pm (23.59)Parmaklarını büyüğün deliğinden çıkarınca Hyunjin hissettiği boşlukla mızmızlandı. Jeongin büyüğün saçları arasına bir öpücük kondurup büyüğü kucağına çıkması için bacaklarından çekti.
Hyunjin küçüğün kucağına çıktığında küçük olan kendi penisini büyüğün deliğine konumlandırdı ve yavaş yavaş içine girmeye başladı. Saatinden yükselen sesle gülümsedi.
00.00am"Doğum günün kutlu olsun jinnie~"
kisa bi one shot iste gerisini yazmak istemedim- ki yazılacak pek bir şey kalmadı zaten skfmskfmd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
birthday sex, hyunin
Fanfiction❥ one-shot hyunjin'in küvet fotoğrafından esinlenerek yazılmıştır.