hejj, jestem Oliwia a o to moje nudne życie. Właściwie do pewnego czasu.....
Obudził mnie budzik o 7:30 i pomyślałam sobie "kurwa znów musze iść do tego cyrku".
Wstałam i poszłam zrobić gorącą kąpiel. Zaczęłam marzyć o tym że znalazłam sobie żonę marzeń, z którą będę się pieprzyć dziennie. 69 minut później byłam w drodze na przystanek. W drodze na przystanek zatrzymał się obok mnie samochód po czym przez szybę wychylił się jakiś typ i uśmiechnął się na mój widok.
-wsiadasz..?-spytał
-nie dzięki
- no to spierdalaj
-ok
Wsiadłam do autobusu i włożyłam słuchawki w uszy. W szkole wzięłam ksiązki z szafki i poszłam na zajęcia. Usiadłam i zobaczyłam ze siedzi jakaś nowa dziewczyna. Dziewczyna była ubrana w białą koszulkę i spódniczkę. Miała krótkie ciemne włosy.
Po chwili wszedła nauczycielka z angielskiego zarazem nasza wychowawczyni.
-dzień dobry, na początek chciałabym przedstawić wam nową uczennicę Julie.
Julia pewnym krokiem poszła na środek klasy i oparła się o moją ławkę, zrobiło mi się GORĄCO nie wiem czemu. Po lekcjach, Julia się mnie zapytała czy pójdę z nią do biblioteki co mnie bardzo zdziwiło ale się zgodziłam. Gdy już weszłyśmy do biblioteki pokazała mi książkę "Pamiętnik"
-czytałaś.?- zapytala sie
-nie o czym to?
- o miłości
-chyba wejzmę
Wracając do domu rozmawiałyśmy o seksie...
- CHCESZ SIE RUCHAĆ!?... - zapytała Julia
- Jasne jak najbardziej mam nadzieję ze bedzie z tobą orgazm....
- sama zobaczysz
Gdy już byłyśmy w moim domu Julia rzuciła się na mnie .... Myslałam że umrę z bólu
nwm co dalej XDD pls pisac nie umiem ale ok.