2

36 0 0
                                    

A wiec tak po ostrym seksie z Julcia.. postanowilysmy ze sie ozenimy. Slub odbyl sie tego samego dnia nwm na ulicy krakowskiej 69 xd moim swiadkiem byla amelcia  a juli laura amogus ktorej nie lubie bo ona nie lubi seksu.Jeszcze w tym samym dniu wieczorem poszlam na zajecia seksu uczyc mojego najlepszego, wzorowego ucznia Maciusia. Gdy juz skanczylam wrocilam do domu zrobic goraca kapiel i spedzic ten czas z moja zona . Ostatnio nasze relacje łózkowe nie sa najlepsze co chwile slysze " nie chce mi sie, nie teraz, pozniej, nie mam ochoty , jestem zmeczona. Wczoraj 19.02.2022 wyjebalam maciusia z  zajeć bo nie przestrzegal zasad seksu i teraz moim uczniem nr 1 jest S.O gdy po zajeciach rzyjechalam do domu drzwi byly otwate co bardzo dziwne slyszlam w sypialni orgazm zaczelam podejrzewac ze julia mnie zdradza. Postanowilam usiac i czekac az zejdzie na dol z swoja druga miloscia. Gdy juz orgazm ucichl uslyszalam jak moja zona schodzi.

- no czesc kochanie- odezwalam sie, zobaczylam laure z julia, byly zaskoczone i nie wiedzialy co powiedziec.

- to nie tak jak myslisz oliwciu... ona mnie zmuszala do tego 

- nie prawda sama chcialas sie ruchac, gadalas ze oliwia cie zdradza i ze znalazla se meza - odezwala sie laura.

-NIE OLIWCIU JA CIEBIE KOCHAM LAURA KLAMIE NIGDY BYM CIE NIE ZDRADZILA!!

-NIE KLAMIE!!! SAMA CHCIALAS

- julia przykro mi ale biore rozwod

- NIE BLAGAM NIE NIE NIEEE JA CIEBIE KOCHAM NIE BIERZ ROZWODU PROSZE BLAGAM JA CB KOCHAM BARDZO.

pls nie wiedzialam co napisac XD 

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 22, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

SeksOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz