İlk karşılaşma

210 8 3
                                    

Aybüke sabah alarm sesi ile uyandı. Banyodaki rutin işlerini halledip formasını giydikten sonra annesinin yanına gider o sırada oğulcan giyinmiş bekliyordu annesi oğlunun ağzına  salçalı ekmek atıp. Şengül: Oğlum at şunu da ağzına derslerin iyi girsin aklına! Oğulcan: motherım bir stop ya daha okulun ilk gününden boğacaksın beni. Aybüke: Anne forma beni biraz solukmu göstermiş? Şengül: Yok gülüm yok yıldızlar gibi parlıyorsun maşallah maşallah Oğulcan: Aybike çeyreğin de hazır mı? Aybüke: O ne be Oğulcan: Ne biliyim bu saçlarla böyle gelinin kızkardeşi gibi olmuşsunda😁😁 Aybüke: Ayyyy sen üç gramcık beyininle bana şaka mı yaptın sıradan bir okul değil bir kere orası Ataman kolejine gidiyoruz az bile sen birde oradaki tipleri bir gör anlarsın. Şengül: Kardeşin doğru şöylüyor evladım o zenginler birilerini ezilmemek için bir fırsat kolluyorlardır. Süklüm püklüm dolaşmayın öyle oğlum sende pek bir yakışıklı olmuşsun ya vay maşallah ne güzel doğurmuşum ya sizleri. O sırada ömer'ler oğulcanların yanına gelir. Ömer: Günaydın hazır mısınız? Oğulcan: Kuzen arabayı kaptım yine onunla gideceğiz. Oğlum varya çok afilli yapacağız okula he! Kadir abi nerde giderken onu bırakalım işe. Ömer: Dışarda bekliyor bizi o. Asiye: Yenge biz okuldan dönene kadar Emel şenle kalabilirdi? Şengül: Kalır tabi kalır gel gel gel fındık faresi gel bakayım. Sen kahve yapmasını biliyormusun? Emel: Öğretirsen yaparım belki. Şengül: Öğretirsen yaparım belki diyen dillerini yerim senin gel gel gel. Asiye: İlaçları burada öksürüğü geçti ama bir iki gün daha kullanacakmışız. Şengül: Aklın kalmasın ben gül gibi bakarım fındık fareme gel gel kızım.
Oğulcan:Ee gençler hadi lets go
Ömer: haydi
Oğulcan: Oğlum varya kızların gözüyaşlı beni bekliyorlardır he.
Ömer: he hepsi sırada seni bekliyordur. Oğulcan
Asiye: Ne demezsin😀😀😁😁
Oğulcan: Yazık ya yemin ediyorum diğer erkeklere çok üzülüyorum.
Çocuklar arabaya binip ataman kolejine gittiler.
Aybüke: Gerizekalı içim dışıma çıktı senin yüzünden! Herkes bize bakıyor ya.
Oğulcan: Kızım ne var ya drift attık.
Asiye: Niye bakıyorlar cidden?
Ömer: Arabaya bakıyorlar.
Asiye: Eski diye mi ?
Kadir: Keşke sadece eski olsaydı.
Ömer:Abi deme öyle.😁
Kadir:Ama öyle.
Aybüke: Of buradan eve gidince kesin bunalıma giricem resmen kalite kokuyor ya!
Asiye:Abartma okul işte
Kadir: Neyse ben gideyim siz dersinizi güzel güzel dinleyin belaya bulaşmak falanda yok!Özellikle sana söylüyorum oğulcan.
Asiye: Tamam abi sanada hayırlı işler.
Kadir: Sağ ol birtanem
Aybüke: Şunun ayakkabısını çantasını birde montunu toplasan 50 bin lira eder.
Oğulcan: Oha!
Aybüke: Ne sandın hepsi marka baksana. Kesin ezikleyecek bunlar şimdi bizi.
Oğulcan: Ezsinler razıyım,kuzen oğlum kızlara bak.
Ömer: Sus yapma duyacaklar ya
Oğulcan: Duysunlar oğlum.
Ömer: gel  sınıfın yerini falan soralım
Aybikeler sınıfın yerini öğrendikten sınıfa giderler aybüke sınıfa giderken biriyle çarpışır.
Aybüke: Oha yavaş olsana be çocuk kitaplarım düştü.
Çocuk: sen yavaş ol be gerizekalı sen çarptın bana 😡
Doruk: berk oğlum gelsene derse geç kaldık hoca kızacak şimdi
Berk: geldim kanka geldim.
Aybüke berk in arkasından sinirli bir şekilde bakar oda sınıfa girer. Ve bakar ki aynı sınıftalar çok sinirlenir ders başlar.
Okul çıkışında aybüke hâlâ berke çok  sinirliydi. Eve gelip yemek yedikten sonra biraz sohbet edip yatarlar.
BÖLÜM SONU




Senden önceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin