Dělej Amálie, křičí na mě matka. Dneska jdeš poprve do škoky, tak si pospěš , protože ještě odvedeš Miley do školy. Miley je moje sedmiletá sestra. Nesnasim ji, protoze ji se vsechno dovoli. ,,Nikam ji nevedu, zarvu na matku ale uz je pozde matka je uz za dverma" skolu mam od pul devaty ale Miley uz od 8 tak musim vyrazit driv. Mam jeste chvili cas tak se aspon predstavim. Jsem slusna totiz, nekdy.
Jmenuji se Amalie Tisova, kamaradi mi rikaji Amy a moje nejlepsi kamaradka je Wendy Laurentova. Mam mladsi sestru, jak jste uz pochopili Miley. Miley je moje nevlastni sestra a mam take nevlastniho otce. Muj se totiz rozhodl, ze matku opusti a najde si o 10 let mladsi pritelkyni, ze kterou ma malyho Harryho. Ale mě to netrapi. Muj otcin je v pohode ale to jak musim porad poslouchat jak je Miley nejlepsi .. To je fakt hrozny. Jinak jeste mam kocku Silvu, ktera mi pomaha to doma zvladat. Do sve nove skoly se tesim a hlavne na kluky az tam neakyho zbalim. Nejsem zase tak oskliva. Kluci o me zajem maji tak snad to hrozny tak nebude. Miley uz nedockave preslapuje v chodbe a krici ,,at uz pohnu". Vylitnu z pokoje nakrmim Silvu , rychle se obuju a vyrazime do skoly. Pred barakem na me ceka Wendy. Aspon jeden normalni clovek rano. Miley poslu do skoly a my rychle utikame na autobus. ,,Za chvili to ma jet povidam Wendy". Autobus prijizdi a my si sedame na posledni sedacky. Za 10 minut jsme ve skole. Posledni upravy a vejdem do tridy, kde na nas zacnou vsichni koukat. ,,skveli no". Sedime ve treti lavici u prostred a nedockave cekame na zvoneni. Vzadu sedi ty nejhezci kluci, ktery jsme zatim videli a neodpusti si poznamku,,tam ty v predu, to sou krasavice" Wendy se jen otoci ukaze prostrednicek a dal se venuje mne. Musim uznat, ze holky nejsou moc hezky ve tride az na nas dve. Rozhovor nasich kluku no.To uz zacina zvonit na hodinu a dp tridy vchazi nase nova tridni ,,Habermanova " . Chce po nas abychom se predstavili. ,,zacneme od prvni lavice ode me". ,,Ja jsem Habermanova a jsem vase tridni. Doufam ze spolu budeme vychazet" a ted dalsi devcata. Po 10 minutach je rada na nas a zacina Wendy: ,,Ja jsem Wendy Laurentova je mi 15 let, ted ty Amy..,,fajn no..''.. Ja jse. Amalie Tisova, zitra mi bude 16 a muze dalsi,, Ze zadu me zaujme jeden kluk. Jmenuje se Sam a 16 mu uz je. Ma hnedy vlasy , vymakany telo, proste muj vysneny typ kluka. Zda se byt mily a hlavne na me porad kouka. Proc?! ... Wendy do me stouchne a rika:,, jak sme sli do skoly tak tam u vrat stal Martin. '' Martin je kluk po, kterem prahne Wendy a najednou ho ma ve tride. Martin je docela hezky je mu 15 let a myslim, ze po Wendy taky touzi. Je to snima slozite. O prestavce se zaciname mezi sebou seznamovat az dojde na to , ze se seznamim ze Samem. Je opravdu mily, ale taky hodne provokater a to se mi na nem hodne libi. Sam za mnou druhou prestavku prijde a zve me v patek do klubu. On hraje na bici a z klukama tam hrajou. Zjistim, ze i Wendy Martin tam hraje ale on hraje na kytaru. Samovi reknu, ,, ze tam jenom pudu , kdyz budu moct vzit Wendy. ,, ''klidne drahousku,, odseknu mu otocim se, ze pudu na chodbu a on me jen chytne za pas a natoci si me k nemu. ,,Nikam Amalko.''. ,,rikej mi Amy!'' .. On me pusti a de za klukama. ,,ty ses takova slepice Amalie" . Prijdu za nim chytnu ho a dotahnu ho pred tabuli. Wendy zatim mluvi z Martinem a vypada štastne. Samovi se chci omluvit, ale on mi rekne ''prominu ti to, kdyz mi das pusu" .. Tak co mi jinyho zbejva. A dam mu pusu. On se otoci a pusa pristane na jeho rtech. Primackne si me k sobe a pravi: ,, Konecne zase spolu Amy a ukaze mi fotku, kde sme jako maly spolu byli na poskovisti. Ach ano.. Same ty si mi tak chybel!" . Po skole jdu ze Samem pro Miley. Wendy sla totiz z Martinem do parku. Oni jsou tak sladci. Miley vyzvednu z druziny a neodpusti si poznamku ,,je ty mas kluka jo?" .. Miley jenom okriknu ale Sam at ji necham. Dyt je tak roztomila. ,,pekna svinucha" opovim. Miley odvedu domu, kde na ni ceka jeji tatik a jdu doprovodit Sama na vlak. On me jen na nadrazi primackne ke zdi a zacne libat. ,,Uz chci patek! Rodice jsou cely vykend na chate. Pojedes v patek semnou domu jo?' z radosti odpovim ,,ano". Jen co vlak odjede, jdu Sama najit na facebooku a pridavam si ho? Hned zanminutu mi napise a ja na facebooku skoncim az do dvou do rana.
YOU ARE READING
Ta holka je boží
RandomPatnactiletá Amy chodi do deváté třídy a rozmýšlí se kam na školu. Vyhrává u ní zdrávka, ale její matka jí chce dat na propagacního grafika, a tak se o tom porád dohadují. Na její vytouženou zdrávku se dostane stím, že po ní musí vystudovat ještě me...