Senin moralin bozuk büyüzden telefonunu uçak moduna alıyosun 1 kaç saat daha öyle moralin bozuk bi şekilde yatağında yatıyosun....Telefonu eline alıp uçak modunu açtığında...ondan bissürü mesaj geldiğini farkediyosun snanırım çevrimiçi olduğunu görüp aradığını farkediyosun sen açmak istemiyosun ama açmakta istiyosun...Lavaboya gidip hızlıcana yüzünü yıkıyosun.Telefonu eline alıp arıcaktın
aradıiında teleştan sana bağırdı senin moralin dahada bozuluyo sen uyumak için kapatıyosun ve bişiler yiyip uyuyosun...Sabah olunca kombin yapıyosun ve giyip ufak bi makyaj yaptıktan sonrada yemek yiyosun...Yedikten sonrada telefonunu cebine atıp gidiyosun kombinin;Saçınıda böyle yapıyosun...
Sen kapıya çıkınca saate bakıyosun ve 08:17 olduğunu görüyosun 13 dk kalmıştı koşarak gidiyosun...(ismi)yanından geçiyo arabasıyla ve duruyo sen baska biri sanıp bağırıyosun oda camını açıyo sen "şey"diyosun oda"güzelim arabaya bin"diyo...sen "peki"diyosun binince "nasılsın"diyip arabayı sürmeye baslıyor...sende "iyi sen"diyosun oda"senin olduğun her yer bana iyi"diyo sende utanıyosun...
Vardığınızda arkadaşların seni onla beraber görünce yüzlerindeei şokluğu görebilmiştin...sen koşarak onlara sarılıyosun onlarda sana sarılıyo ve (en sevdiğin arkadaşının ismi)sana kısık sesle "sevgilimi oldunuz"diyo sende ona kafanı hayır anlamında sallıyosun.Sen ona bakıyosun başka bi kızla görüyosun birden moralin dahada bozuluyo derse doğru yürüyosun arkadaşların sohbet ediyo halla sende derse giriyosun derste yanına gelince kafanı duvara doğru çeviriyosun...o sana bakıyo ve üzülüyo...ders bittikten sonra(ismin)"sen bi benimle gelirmisin?"diyo sende "peki..."diyosun boş bir sınıfa götürüyor...o sana "neden beni görünce başını çeviriyosun (ismin)"sende ona "beni neden buraya getirdinki sevgilin seni görünce kızabilir" diyosun oda "sevgilim?""yokmuş gibi yapma sabah gördüm bi kızla guluyodunuz"diyosun oda "gülüp o benim kardeşimdi güzelim"diyo...ve gine konuşmaya başlıyo..."güzelim öğle arası arka bahçeye gel..."diyo sen de "tamam"diyosun..
2.Bölüm gelcekk
~Efsa