יופיייי
כל מי ששכחתי לכתוב שהוא נכלא, הוא נכלא.
חוץ מהמורדים, שפשוט עוקבים אחרי מה שקורה איכשהו.טוב עבר יום, כולכם הצלחתם לישון איכשהו, אחרי יום קשה למדי.
כשקמתם, הייתם בחזרה בחדרכם, תוהים לרגע אולי הכל היה חלום. אבל העובדה שאין לכם את השרביט, ושיש לכם צמיד שחור מוזר סביב יד שמאל, מזכירים לכם את אירועי אתמול.
כמה כיף.
אתם קמים, והולכים לאולם הגדול, תוהים מה הלאה. המאחרים מבניכם, הצמיד משך אתכם בכוח לקום וכל זה, אז אולי הגעתם עם פיג'מה. מה שתחליטו.
כשאתם מגיעים, הכל נראה רגיל, חוץ מהמורים שהם כבר לא אותם מורים, והמנהל שהוא נורמן ולא המנהלת הקודמת, שתלויה מתה מאחוריהם.
הצמידים מושכים אתכם לשולחנות, ונורמן מתחיל לדבר.
"בוקר טוב לכולם! אתמול נכבשו ברחבי העולם חמישה עשר בתי ספר לקוסמים!" הכריז בחיוך רחב.
"אני ממליץ לכולכם, לעבור לצד שלנו. יש לכם עד השיעור הראשון להחליט, במשרד של עניחל יהיה מקום לקעקע את היד. מוזמנים להגיע בשמחה" הוא אומר ועניחל מנופפת מהכניסה.
"המערכת שלכם להיום נמצאת כאן, בעתיד נסדר מערכת שבועית קבועה. בתיאבון, ולא לעשות בעיות!"המערכת:
שיעור 1- דרכי כוחות האופל (מוזמנים להירשם כפרופסורים)
שיעור 2- דימיון מודרך (כנל)
שיעור 3- פרטניכמה דברים קטנים:
שיעור 1- תחרטטו, משהו על סיפורי וולדמורט וכזה
שיעור 2- הדימיון נועד להלחיץ כמה שיותר את התלמידים
שיעור 3- זה עינויים! התלמידים לא יודעים את זה. מי שהפך לאוכל מוות, הם רק מוודאים שזה אמיתי, אבל בלי עינויים. רק שטיפת מוח.
מחוץ לכל חדר או מעדון, נמצא שומר אוכל מוות, שמוכן תמיד להרביץ לכם. במקרה ואין שומר, צאו מנקודת הנחה שהצמיד שלכם עוקב אחריכם.
המקום היחיד בלי שומר באופן קבוע זה חדר הנחיצות✨עוד משהו-
הוגוורטס נעול. אין אגם, אין דשא, יש את האולם הגדול שבמהלך ההפסקות מזכיר קצת מדשאה. אי אפשר לצאת, לא דרך חלונות ולא דרך שום מקום אחר.
כל הינשופים נעלמו ויש רק את העורבים של אוכלי המוות.עכשיו בתגובה לכאן תירשמו:
1. הדמויות שיעברו עינויים
2. מי שרוצה שהדמות שלו תמות מעינויים/ מתה מהקרב
3. מי שהופך לאוכל מוות
כל דמות יכולה להיות רק באחד מהםאם יש כאן פסיכופתים בקהל, אתם מוזמנים להיות אוכלי מוות רנדומלים שמענים.
רק באישור של המתענה, כמובן.עכשיו, הודעה חשובה למורדים (מי שאני מדברת עליו יודע שזה הוא)
מורדים לא אוכלי מוות:
יש עליכם את השרביט, אבל אם תעשו לחשים ידעו שיש לכם ויקחו לכם.
ממליצה לכם להכין צמיד מזויף, כדי שלא יחשדו.
אתם יכולים להבריז משיעורים, בגלל שהם בודקים נוכחות עם הצמידים, אבל לא כדאי להיתפס.
מי שרוצה, מוזמן להגיע בטעות לעינויים.מורדים אוכלי מוות:
הם לא חושדים בכם, אבל תשמרו על שקט. כדאי לכם להגיע למפגשים שיהיו.
מי שרוצה, מוזמן שיכריחו אותו להיות מענה של מישהו, ובהצלחה עם זה.מי שלא אוכל מוות ומתחזה לאוכל מוות, הם יכולים לדעת אם זה קעקוע מזוייף או לא.
כנל גם אם "הסכמתם" להפוך לאוכלי מוות, הם ישימו לב שזה לא אמיתי וזה לא ייגמר טוב.אני ממנה את יוהן להיות האחראית לדווח לי בפרטי על התוכניות של המורדים, ואם יש לכם בקשה אישית (כמו למות, או להיות מרגל) תשלחו לי בפרטי.
וזהו נראה לי.
ריפרופ נעים!
YOU ARE READING
אוכלי המוות חוזרים/רולפליי *סגור*
Randomהמשך לרולפליי של רינת שהוא המשך לרולפליי של במבי: אתם בני בני הדור של הספרים של הוגוורטס. שמעתם סיפורים על ההוא שאין לנקוב בשמו, ועל הארי פוטר המפורסם, אבל בינינו? הכל כבר נמאס. אז בסדר שמענו כבר בפעם החמישית את הסיפור על אבן החכמים. הבנו את העיניין...