Psikopat-Bölüm Üç [Bu Böyle Olmayacak]

20 1 0
                                    

Psikopat uyuyamıyordu hala o adamın sözleri yankılanıyordu kulaklarında:
-Gerçek kimliğini öğrenmek istiyor musun?
-Sen beni tanımıyorsun ama ben seni tanıyorum.
Acaba o adamın dedikleri doğru muydu yoksa o adam sadece bir mazoşist miydi.Dayak yemek için mi söylüyordu bu sözleri?
Yüksek bir sesle:
-Bu böyle olmayacak.Bu işte bir iş var.dedi.
O adamı bulmalıydı.Gecenin bir yarısı sokağa çıktı ve bu sabah o adama rastladığı yere gitti.Fakat ortalıkta ne o adam nede ona dair en ufak bir iz yoktu.En azından o öye düşünüyordu.Fakat o adamı bulmayı kafasına koymuştu.Tam eve gitmek için arkasını dönecekti...O sırada ne olduğunu anlayamadan omzunda bir ağrı hissederek yere düştü.
-
Gözlerini açtığında kendini sandalyeye bağlı bir şekilde buldu ve:
-Neredeyim ben.Kimse yok muu?
diye bağırdı.O sırada bir kahkaha sesi duydu bu ses çok tanıdıktı.Evet o ses işte o,bu sabahki adam...
Psikopat kafasını kaldırdı ve o adam tam karşısındaydı.
Psikopat:
-Benden ne istiyorsun?dedi.
Adam ise:
-Senden istediğim tek şey gerçek kimliğini öğrenmen.dedi.
Psikopatın bir adı bile yoktuki ve onun kimsesi de yoktu annesini babasını bile tanımıyordu.Sadece birkaç serseri arkadaşı ona psikopat dediği için bu ismi kullanıyordu.
-Peki nasıl öğreneceğim gerçek kimliği mi?diye bir soru sordu psikopat. Adam:
-Merak etme herşeyi anlatacağım ama önce biraz dinlenmelisin.dedi ve odayı terk etti.
Psikopat uyumaya karar verdi.Bileğindeki iplerin ağrısıyla yavaş yavaş gözlerini kapattı ve uykuya daldı

PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin