Episodul 10- relatia secreta 🤫

35 2 3
                                    

Din episodul anterior
,, ummm...ce cauți tu in patul meu, Jungkook?"
,,ai avut un coșmar aseară și am zis sa stau cu tine"
,,oh...îmi pare rău dacă ai dormit rău.."
,, am dormit chiar foarte bine"
End
După ce Jungkook a părăsit camera m-am Așezat pe pat și m-am gândit la tot ce s a întâmplat. Stau și ma gândesc la el. Îmi amintesc cât de drăguț e când doarme, cât de atent și afectuos poate fi. Las asta laoparte și plec din camera și ma duc spre Bucătărie. Cobor scările și ajung in living unde dau de Suga care scria ceva pe o foaie.
,,buna!" Îi spun eu
,, hei..." spune el încă atent la foaie
,, ce scrii acolo?" Îl intreb curioasa
,, compuneam o melodie, tu cum te mai simți?"
,, ma simt binișor, încă ma mai doare capul de la cât am plâns, dar o sa mi revin." Spun eu zâmbitoare
,, ma bucur, știi vreau sa te intreb ceva"
,, spune!"
,, tipa aia, Electra, care sta aici, o Cunoști de mult timp?"
,, nu, am cunoscut o și eu odată cu voi, de ce?"
,, ma gândeam eu... e complet sărită de pe fix, când ea și cu tatăl tău au plecat sa te caute, bineînțeles ca domnul pula beata cunoscut și ca V, a enervat o și dilia ne a închis pe toți in pivnița.." eu încep sa rad de ceea ce făcuse Electra și de apelativul pe care i l-a adresat lui V
,, V-a închis in beci???" Spun eu încă râzând foarte tare
,, Da... dar cred ca V e atras de ea"
,, Serios?" Intreb eu surprinsă
,, da... adică nu l-am mai văzut atât de atras de o fata de când cu Lisa."
,, Lisa? Cine-i Lisa?" Intreb eu curioasa
,, Lisa e o fata, este tot idol k-pop, face parte dintr-o trupa de fete blackpink, a fost împreuna cam cu toți din trupa, inafara de Jungkook"
,, deci sa înțeleg ca a fost și cu tine?"
,, da, dar nu prea a mers, am impresia ca e pe interes"
,, mda...ma rog, nu cunosc, nu vorbesc ca nu vreau sa mănânc rahat"
,, ca tot a venit vorba de mâncat, hai sa mâncam, Jin a făcut micul de-jun și prea îi convine dacă nu mănâncă cineva, așa ca hai"
Îmi spune el, ne ridicam de pe canapea și mergem spre Bucătărie unde toată lunea era așezată la masa, ne așezăm și noi la masa eu stand intre Suga și Jungkook, in timpul mesei eu și Suga vorbim, radem, glumim și alte chestii. La un moment dat JK se ridica nervos de la masa și pleacă afara. Eu ma ridic de la masa și ma duc după el afara, el stătea in grădina de trandafiri pe o banca ma duc si ma așez langa el.
,, Hei..." îi spun eu
,, Hey..." spune si el fără sa si ia privirea din pământ.
,, îmi spui si mie ce ai?"
,, cap, mâini, picioare..."
,, nu ma mai lua la mișto"
,, nu te iau la mișto...doar ca...."
,, doar ca ce?"
,, auzi, de cat sa ma mai sacai pe mine la cap de ce nu-l intrebi pe Suga dacă e Ok."
,, deci asta era problema... ești gelos..."
,, nu-s gelos, doar ca nu mi place ca stai in preajma altor băieți."
,, Stai puțin ca nu am înțeles, sunt cumva iubita ta sau soția ta de îmi ti mie cont cu cine stau eu de vorba?"
,, nu... dar ai fi putut fi... dar tot ce am primit in schimb sunt doar refuzuri din partea ta"
,, eu una n-am auzit nicio întrebare...sau să-mi zici ca vrei ceva cu mine.."
,, nu, dar am încercat sa ti arat treaba asta prin fapte"
,, eu..."
,, tu ce?"
,, eu nu mi dau seama ca cineva ma place dacă nu mi spune...eu n-am mai avut pe nimeni inafara de Erik..."
,, fostul tău?"
,, da..."
,, ce s a întâmplat cu tine si el"
,, pai... totul mergea bine...ne înțelegeam perfect... dar intr-o zi...el si familia lui s au mutat in alta țara..."
,, care țara?"
,,Canada... si totul a mers bine câteva zile...pana când intr-o zi mi a dat mesaj...ca vrea sa ne despartim, din cauza distantei... ca mai apoi fix a doua zi după despărțire... sa pună o poza cu alta tipa..."
,, ce porc..."
,,mda...aia e"
,, asculta... nu știu dacă ar trebui sa spun asta fix acum...dar eu chiar simt ceva pentru tine și Mi-ar plăcea măcar sa încercam, da mi măcar o șansa sa vezi cât de diferit pot sa fiu..."
,, nu știu ce sa zic...dacă nu o sa fie la fel cum spui tu acum?..."
,, promit..." spune apropiindu-se de mine sa ma sărute
,,promiți?.." spun și îmi închid ochii așteptând contactul buzelor mele cu ale sale
,, da..." spune și ma săruta, eu îi răspund la sărut și după 1 minut sau 2 ne despartim din cauza lipsei de aer. Ne uitam unul in ochii celuilalt și ne zâmbim reciproc
,, dar pana nu o sa fim siguri ca relația asta merge...mai bine ținem secret"
,, mai bine așa... oricum tu te pricepi bine la păstrat secrete, dar de mine nu știu ce sa zic" spune el zâmbind și eu îi dau un pumn in Brat
,, ah...asta pentru ce a fost?"
,, știi foarte bine de ce." Spun eu cu un aer de superioritate.
,, bine, bine gata!" Spune el ridicând mâinele in semn de predare și ma ia in brațe eu răspunzându-i la îmbrățișare
,, iubito, îmi spui și mie de ce ai fugit de la restaurant?" Eu ma retrag din îmbrățisarea lui și îmi pun privirea in pământ
,, faza e ca nu am avut nicio întâlnire cu șeful organizației, tata și a făcut o noua iubita și ea a vrut sa ma cunoască..."
,, așa și?"
,, nu mi place de ea, pare o femeie rea..."
,, sau ești îngrijorată ca o sa încerce sa i ia locul mamei tale"
,, și asta... dar mi e frica sa nu-l rănească pe tata.."
,, iubito stai liniștita, tatăl tau este un om foarte inteligent, știe sa se păzească de rele"
,, da, dar iubirea este oarba"
,, ce vrei sa spui?"
,, vreau sa spun ca... poate doar l a sedus ca sa afle anumite chestii"
,, încearcă mai întâi sa o Cunoști, poate o sa ti schimbi părerea..."
,,poate ai dreptate....nu știu...o sa încerc"
,, promiți?" Spune și ridica degetul mic pt un legământ
,, promit" spu și ne încrucișam degetele. Se apleacă spre mine sa ma sărute dar îl opresc
,, stai...dacă ne vede cineva?"
,, sa ne vada, nu mi pasa, vleau atentieeeee!" Tipa el iar eu îi acopăr repede gura sa nu-l audă cineva
,,shhhh....țăcănitule, taci ca te aude tata!"
,, atunci lasă-mă sa te sărut și nu mai tip"
,,offf, bine" Ma săruta iar și eu îi răspund măcar așa tace din gura, ma urca la el in poala și îmi strânge fundul in palme, scoțând de la mine un mic geamăt, după 3 minute ne despartim și plecam in casa


GATA ȘI CU ,, EPISODUL 10" DIN SPIOANA SPER CA V A PLĂCUT NU UITAȚI DE STELUȚĂ, PUPICI 💜💜💜💜

Spioana❌🆘❌💯❗️ f f Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum