"System...ရေroseကပြန်မွေးဖွားလာတာလားး..သူကငါ့ကိုဇာတ်လိုက်ရဲ့မန်နေဂျာ..ရာထူးဖို့လျှောက်လွာတင်နေတယ်...ပြီးတော့ဇာတ်လိုက်မကိုလည်း....နှောက်ယှက်နေတယ်"*ဟုတ်ပါတယ်host...သူမကပြန်မွေးဖွားလာတာပါ....*
"S-jသွားရအောင်နောက်ကျနေပြီ"
"ဟုတ်ကြဲnoona"
*ဒီတခါတော့သေချာပေါက် soo hoနင်ငါရဲ့စက်ရုပ်လေးကိုအရူးအမူးစွဲလမ်းသွားစေရမယ်*
.
.
.
.
At room.."မင်းကကိုယ်မန်နေဂျာလုပ်မဲ့သူလား...နမည်ကဘယ်လိုခေါလည်း.."
"ကျနော်နမည်က han soe-joonပါ...ကျနော်ကnoonaနဲ့နေပါတယ်....ကျနော်လူကောင်းကောင်းရိုက်တတ်ပါတယ်...ြပီးတော့-..
"ရပြီရပြီမင်းကိုအလုပ်ခန့်လိုက်ပီုကိုယ့်နမည်က eun soo hoပါ"
"ဟူတ်ကဲ့"
"ဒီနေ့ရိုက်ကွင်းရှိတယ်မင်းကိုယ်နဲ့လိုက်ခဲ့ရမယ်"
"ဟုတ်"
.
.
.
.
.
.ရိုက်ကွင်း...."ကဒ်.. ရပြီ.မင်းသားနဲ့မင်းသမီးလဘ်းနားလိုကပါအုံး..."
"အာဟုတ်ကဲ့..ဒါဆိုကျနော်ကိုခွင့်ပြုပါအုံး"
"အာ ဒီမှာ..ခင်ဗျာအတွက်အချိုရည်.."
"အာ ကျေးဇူးပဲ .ကိုယ်ကိုsoo hoလို့ခေါ်လို့ရပါတယ်..."
"ဟုတ်ကဲ့soo ho"
.*အာဂူး. ချစ်ဖို့ကောင်းလိုက်တာ..ငါချစ်မိနေပြီထင်တယ်"(M-ဒီကောင်မကြီးကfaဆိုတော့ချစ်ခန်းကြိုက်ခန်းတွေသိပ်မရေးတတ်ဝူးပေါ့သွားရင် ခွေးလွှတ်ကြပါ)
.
.
.
.
.
.1About a month later"S-jကိုယ်မင်းကိုချစ်တယ်..ကိုယ်ကိုစဦ်းစားပေးနိုင်မလား"
*Systemရေငါဘယ်လိုပြန်ဖြေလိုက်ရမလည်း ဟီးဟီး *
*သုကချောတယ်ကြိုက်လိုက်ပါhostရယ် သူကသုဌေးရေရေရေ...*
**ဟီးဟီးနင်ကြိုက်ခိုင်းတာနော်ငါကအဖြောင့်"
"ကျနော်တို့ကေယာက်ကျားတွေလေပြီးတော့"sjကsoohoလက်ကိုကိုင်ပြီးသူနှလုံးမခုန်တဲ့ရင်ဘက်ပေါ်တင်ပေးလိုက်တယ်...
"ကျနော်ကလူမဟုတ်ဝူး..စက်ရုပ်..စက်ပစ္စည်းတစ်ခုပဲဓာတ်ခဲကုန်သွားရင်ရပ်တန့်သွားမယ်..."
"ဘာ...စက်ရုပ် မင်းကိုယ်ကိုနောက်နေတာလား..."
"ကျနော်မနောက်တတ်ပါဘူး"
"မင်း..မင်းထွက်သွား!...ငါ့ရှေ့ကနေအခုထွက်သွား"
"ဟုတ်ကဲ့"*ဒေါင်းစားယိ့ကိုချစ်မင်းမေကိုချစ်တာသေနာကြီး...*
*Host ရယ်သူလည်းရုပ်တစ်ရပ်မို့ပါ*
*Systemနင်ကသူဖက်ပါနေသလိုပဲ..ငါကနင်host ပါနော်*
*သူကချောတာကိုhostရယ်...ကျမကချောတာမြင်ရင်အပစ်ကိုမမြင်ရက်တာ...ဟီးဟီး...*
.
.
.
.sjလည်းအိမ်ပုန်လာလိုက်တာ...သူroseကိုသွားပြီးသူပြန်လာကြောင်းပြောဖို့တံခါးဖွင့်မလို့ရှိသေးအထဲကစကားပြောသံတွေကြားလို့ချောင်းနာထားနေလိုက်တယ်"Roseနင်ဘယ်လိုတောင်ဟာ...Sjကိုယ်ဖျတ်ဆီးပစ်မယ်ဟုတ်လား...သူကိုနင်နည်းနည်းလေးတောင်သံယောစဉ်မရဝူးလား..."(lisa)
"Lisaစိတ်လျှော့ပါဟာroseနင်ကလည်းဘာလို့လည်း...နင်sjကိုဘယ်လောက်တန်ဖိုးထားလဲဆိုတာကိုငါတို့သိတယ်အခုမှကောက်ခါငင့်ခါကြီးဖျတ်ဆီးမှာတုန်း"(hey)
"Elငါသူကိုတကယ်မဖျတ်ဆီးပါဝူး..အဲ့လူသာလာတားခဲ့ရင်ငါကအဲ့လူ eun soo hoစိတ်ကိုစမ်းသပ်ချင်လို့နင်တို့ကဘယ်တော့မှစကားကိုဆုံးအောသ်နားမထောင်ဘူး"
သါတို့ခုနတုန်းက Screenပေါ်မှာတွေ့သားနဲ့သူကချစ်တယ်လို့ပြောပြီး စက်ရုပ်လည်းဆိုရောထွက်သွားခိုင်းတာလေးငါကစမ်းသပ်ကြည့်ချင်လို့..."
နင်ကတစ်ပတ်လောက်နေရင်သူဆီကိုဖုန်းဆကိပြီးsjကိုဖျတ်ဆီးပစ်ေတာ့မယ်လို့ပြောလိုက်"
(ပေါ့သွားတာသိပါတယ်နောက်တစ်ပိုင်းကျေသချာပေါက်ဆားတစ်ပုလင်းလုံးမှောက်ထည့်ပေးပါမယ်ကြက်သွန်လည်းခွာဖို့ပြင်ထားကြပါ)
.