Nazywam się Zuzia mam 17 lat i właśnie przeprowadzam się do USA . Wiem brzmi banalnie ale tak jest , moja mama dostała propozycje pracy w międzynarodowej firmie gdzie siedziba nie jest w Warszawie czy Krakowie lecz w Caloforni a dokładniej w Irvine. Czy się cieszę ? Gdyby ta sytuacja miała miejsce jeszcze dwa lata temu pewnie skakałabym z radości jednak teraz ta wiadomość nie cieszy mnie zbytnio . Nie zrozumcie mnie źle cieszę się że się bo wiem że tamtejsze szkoły są na dużo lepszym poziomie niż te Polskie i wiem że tam będę miała dużo lepszy start do dorosłego życia ale dwa lata temu zaczęłam liceum i przez te dwa lata nabyłam mnóstwo cudnych przyjaciół , przeżyłam wiele super imprez i ... pewnie myśleliście że napisze coś o przygodach z chłopakami jednak tak się nie stanie bo przez całe moje 17 letnie życie calowalam się może z 3 chłopakami i potem nawet nie miałam z nimi kontaktu , w związku tez nigdy nie byłam mimo mojego dość dużego powodzenia u płci przeciwnej . Wraz z przeprowadzką nastawiam się na przystojnych Amerykanów co może brzmi płytko ale tyle się o nich nasłuchałam że nie jestem w stanie o nich nie myśleć zwłaszcza teraz kiedy się tam przeprowadzam .
Jestem dość niską brunetką z ciemną karnacją. Mój wzrost to około 158 wiec naprawdę nie wiele , mam piękne długie włosy które sięgają mi za pas , cudownie komponują się z moją ciemno oliwkową karnacja . O wyglądzie u mnie nie ma co więcej mówić bo moim zdaniem nie wyróżniam się niczym . Mam brązowo zielone oczy i pełne usta , mój nos jest lekko zadarty a na moich uszach zawsze jest założonych mnóstwo kolczyków bo po prostu je kocham .
( przepraszam za wszystkie błędy ortograficzne i tym podobne bo to moje drugie opowiadanie i jeszcze łapie wprawę )
CZYTASZ
~when I met you for the first time~
RomancePrzeprowadzka , nowa szkoła , starszy niegrzeczny chłopak który dużo namiesza .. ! Książka zawiera sceny erotyczne i przekleństwa !! Opis bardzo krótki ale proszę sie tym nie zrazić