FUTBOL OYNARKEN

263 5 10
                                    

Ateş ''iyi o zaman devam edelım '' dedi . Ateş'i size anlatmadım dimi : Ateş siyah saçlı , siyah gözlü , hep siyah giyinen . şu an da üzerınde sıyah bir t-short ve altına siyah keten dar paça bir pantolon giymiş. Ateş '' kim kim  olcak ?'' futbol'a baştan başlıyoruz galıba bugun okula gıtmıyecez oley be . İlayda ''biz üçümüz bir kişi daha bize gelsin 4'e 4 yapalım '' İlayda'nın sesinde bir sinsilik var ama yakında çıkar kokusu . Ateş '' ben ilyadalardan olayım sizde dördünüz olun '' hayır olmaz sen bızden ol Sevdayı verelım onlara . Cenk ''tamam ben ,Akın,Sevda ve Denız '' hay ben bu çocugu doverım . Akın ''tamamdır hadi başlıyalım '' Cenk 'e fısıldıyarak '' manyak mısın sen ? en güçlü adamımızı onlara verdin '' Cenk''onlarda sadece Ateş guzel oynuyor , bızım takımda hepımız ıyı oynuyoruz yani %50 biz yeneriz '' ya ne demessın guzel oynuyoruz dıyene bak  tam dayaklık bu çocuk . Bizim kaleye Sevda geçti onlarda ise Barış . '' tamam hadi başlayalım '' . Top İlayda da boşuna top topu çeker dememişler . İlayda'nın önüne geçtim topu almak için çalım attım ama o benden önce davrandı ve beni geçti. Ben ondan topu almaya çalısırken yere düştüm ama bişey olmadı . Bu kız iyi top oynuyormuş ya şimdi ne halt yicez acaba lan Cenk bi yeninelim sorarım bunun hesabını . Ateş önüme geçti elini uzattı  elini tuttum ayağa kalktım '' teşekur ederım '' dedim ve topu hala ayagında tutmayı başarabilen İlayda'nın yine yanındayım ''bu sefer geçemiyeceksin'' dedim gulumseyerek ve İlayda'nın ayağındaki topa daldım . Top İlayda'nın beşiğinden geçti ve geriye doğru gitti. Topa baktım top bu sefer Ateş'te ohoo abi ben alıyım onlara gıtsin yine top . Cenk Ateşten topu almaya çalıştı olmadı . Onun ardından Akın devreye girdi o da alamadı . Bu sefer ikisi beraber Ateş'ten topu almaya çalıştılar Ateş Oguzhan'a pas attı top Oğuzhan 'a gelmeden topu aldım ve kaleye dogru koşmaya başladım . İlayda birden yanımda belirdi ayağımdan topu alayım derken  bana çerme çaktı. AHH KAFAM , AHH KOLUM tepe takla attım . '' AHH AYAĞIMM'' ayağımı tutmuş yerde acıdan kıvranıyorum LAAN İLAYDA GEBERTİCEM SENİİ  . İlayda sinsi bir gülümseme ve tiz bir sesle '' yanlışlıkla oldu çok mu acıdı '' '' senın varyaa...''  Ateş beni kucagına aldı ve goz açıp kapayıncaya kadar hastanedeyiz.

BİZ VAMPİRİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin