KIVANCTAN
Yine annem olacak kadınla babam kavga ediyodu.hemde sabah sabah
"Sen o kadını işten cıkaramassın"
"Noldu hakan bey.sevdigin ellerinden gidiyo diye mi bütün bunlar.
"Ne sevdiği ya.o kadın bütün herkezden iyi calışıyo.gördün mü simdiye kadar bi hatasını .görmedin."
"Eminim vardır bi hatası.sen görmezden gelirsin."
"Tamam filiz bıktım senden artık ne halin varsa gör"
"Demek bıktın niye gitmiyosun ozaman"
"Gidiyorum "
Kapının gürültüyle kapanıs sesini duymamla sinirlerim tavan taptı.hep kavga hep kavga.yeter amk yeter ya.bir hışımda yerimden kalkıp siyah yazılı t-shirtimi giydim.kot pantalonumu giyip kemerimi taktım.ceketimi giyince saclarımı taradım.parfumümüde sepip asağıya indim.annem koltukta ağlıyodu
"Ne kavga ediyosunuz siz"
"Hep baban olacak o şuursuz"
"Babam hakkında düzgün konuş"
"Oğlum ben senin annenim yapma böyle"
"Annem mi? Yeni mi geldi aklına annem olduğun.ben babamla büyüdüm.senle deyil"
"Oğl-"
"Bana bidaha oğlum deme"
Mutfağa gidip biseyler atıstırdım.sonra kimseye bisey demeden cıktım.
GAMZEDEN
Beyaz dizlerimin üzerine gelen elbisemi giydim.altına siyah taşlı dolgu topuklularımı giydim(okulda hersey serbesttir".saclarımı maşa yaptım.hafif makyaj yapıp asağıya indim.
-"günaydın"
-"günaydın kızım"
Masaya oturup kahvaltımı yapmaya başladım.babam dik dik bana bakıyodu.bu bakışlar hayra alamet deyildi.babam her bana sinirlendiğinde bu bakısları sergilerdi.
-"gamze nasıl eğlendin mi vildan annenin calıstığı evde"
-"evet beraber yemek yaptık temizlik yaptık.baba evi görmeliydin o kadar güzeldi ki"
-"ha o cocuk seni bırakmadığında neden itiraz etmedin ."
-"vildan annemin işini sağlama almak icin "
"Gamze hâla iş diyosun.cocuk sana niye kal dedi "
"Masaj yap dedi sonrada geldim zaten"
-"o evde sen calışmıyosun vildan calısıyo.o kişisel işlerini sana yaptıramaz"
Babam masaya yumruk attığında bi an panikledim.
"Baba böyle olmasını ben istemedim.beni mi yalvardım ona nolursun bana kendine masaj yaptır diye."
Masadan kalkıp hic bisey demeden cantamı alıp cıktım.sinirlenmiştim.ben böyle olmasını önceden planmamıştım.hepsi o kıvanç yüzündendi.pis ego yığını hayvan nolcak.
.....
Söylene söylene sonunda okula gelmiştim.Birde gel fizik çek.sınıfa girip cantamı bıraktım.elif sırada yatıyodu.
-"günaydın"
-"a günaydın gamze."
-"beşik mi salladın dün gece"
-"Annem teyzemlere gittide erenlede ben ilgilendim.bi türlü uyumuyo.onu yatağa koyuyorum bi yol buluyo kaçıyo"
-"haha cocuk o ya "
-"sen gel bi gün bize gör ozaman"
-"gelirim canım :)"
-"sen niye gelmedin dün"
-"kızım noldu bilemessin.vildan annem bi evde hizmetçiydi.bende dün onunla gittim.o evde kıvancların evi cıkmadı mı"
-"şaka yapıyosun"
-"cok ciddiyim."
-"ee gördü mü seni"
-"evet masaj bile yaptırdı"
-"cüşş "
Telefonuma mesaj gelince konusmamız yarıda kalmıştı.mesaja baktığımda barıstan olduğunu gördüm
"Bahçedeyim cadı"
"Geliyorum"
-"elif hadi gel seni bi arkadaşımla tanıştırayım."
Elifle sınıftan cıktık.bahcede oturan barışı görmemle heyecan basmıştı
-"ağaç oldum cadı"
-"ay geldim işte .Bak bu elif.elif bu da barış dün tanıstık"
İkisi birden ellerinu uzattı
-"memnun oldum"
-"bende "
-"barıs zil calcakta derse gelmek ister misin"?
-"buraya kadar gelmişken girelim bakalım".
Barış elif ben sınıfa gittik.elif barışın oturnası icin yanımdan kalktı.ha birde kıvancta dik dik bize bakıyo.defterden kücük kağıtlar yırtıp barışa attım.oda kağıt yırtıp bana attı.ikimizde gülúyoduk.bazen sesli gülebiliyoduk.oda bütün sınıfın ve hocanın bize bakmasına neden oluyodu.zilin sesini duymamla icimde tuttuğum kahkahayı dışa vurdum.herkez bana acaip gôzlerle bakıyodu.
-"hadi gamze okulu ekte seni bi yere götüreyim."
-"babamın kulağına giderse"
-"ben buraya senin icin geliyorum beraber vakit gecirelim diye"
-"iyi iyi nazlanma hadi gidelim"
Barışla beraber okuldan cıktık supriz bir yere götürecekmiş beni.
KIVANCTAN
Okula geldiğimde emre yanıma geldi
-"günaydın kardeşim"
-"günaydın"
-"ne o dalgınsın. yine o kız mı"?
-"ne o kızı ya.sabah sabah sinirlerimi bozmakta bir numaralar"
"Noldu hayırdır"
-"boşver"
Emreyle beraber sınıfa gittik.sınıfta 3-5 kişi vardı.
-"abi bi manita yapmışım"
-"sende biraz ağır olsana"
-"napayım hepsiyle aynı anda cıkamıyorum ki"
-"senden beklerim"
Birden Sınıfa sinirli bir gamze girdi.sormak istedim bi an fakat sonradan vazgectim.elifle konusmaya basladılar.dinlemeye calıştım ancak sessiz konusuyodular.gamzenin telefonuna mesaj gelince elifle cıkttılar.cok gecmeden yanında bi cocukla geldiler.belkide gamzenin sevgilisiydi.derste birbirlerine kağıt atıp gülüyodular.zil calınca duyduğum kadarıyla okulu ekeceklerdi.gamze babamın kulağına giderse diyodu.ama ya bi baskasından duyarsa..evet babası öğrenecekti.neden mi cünkü ben kıvanç soygunum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SON~
ChickLitmasum ve bir okadarda saf ve temiz bir kız.tek suçu sevmekti.nerden bilebilirdiki ihaneti.herkezi kendi gibi beyaz sanıyordu. ........................ siyahın en koyu rengini aratmayan bir okadarda kötü genç.tek sorunu aile sevgisi görmemiş olmasıyd...