Czereśnie

18 2 0
                                    

Pewnego razu, pewien chłopak powiedział mi, że jestem "Gruby" i "Ohydny"
Od tamtego dnia nie wiem jak smakują czereśnie.
Zaburzenia odżywiania to bardzo poważny temat, czasami i temat tabu.
Ludzie boją się rozmawiać na temat swoich chorób psychicznych jak i o swoich przykrych doświadczeniach.
Ja opowiem ci swoją.
Usiądź sobie wygodnie, zrób sobie herbatę czy kawę, albo usiądź sobie z piwem w salonie.

Moja historia sięga aż od młodych lat.
Zawsze było mówione mi, że jestem "Gruby"
Z każdym dniem było coraz gorzej, chciałem się zmienić, chciałem być idealny jak ci chłopacy z Pinteresta, piękna sylwetka, "sześciopak"

Moje zaburzenia odżywiania sięgają do dziś, nie radzę sobie z tym, chce się zmienić, chce żyć.
Często osoby z anoreksją, umierają niestety, ale taka prawda, mało komu udaje się wygrać ta walkę, jeśli jej nie chcą wygrać, to jej nie wygrają, trzeba wierzyć w to, że się wygra ta walkę stanie się na nogi i będzie się żyć.

Z każdym dniem zacząłem ćwiczyć,ale te ćwiczenia stały się obsesyjne z każdym dniem ćwiczyłem więcej byle być tym "Idealnym chłopakiem"
Z tygodnia na tydzień moja  waga spadała niczym liście w jesienny dzień.
Moja waga sięgała kiedyś 72kg.
Dziś sięga 54kg.
I chce schudnąć jeszcze więcej.
Chce być idealny.
Chce czuć się kochany.
A co jakby ktoś nam powiedział.
- Jesteś idealny
- Nie zasługujesz na ból i cierpienie
- Kocham cię taki jaki jesteś
- Nie musisz się zmieniać dla mnie
- Jesteś wyjątkowy
- Jesteś wartościowy

...................................................................................

Pewnego dnia,pewien chłopak powiedział mi, że jestem wyjątkowy i nie muszę się zmieniać dla niego.
Czekaj?
Brzmi trochę jak początek tej książki.
To właśnie powinni zrobić ludzie, powiedzieć komuś, że są wyjątkowi i nie muszą się zmieniać dla kogoś.

***
Dziś na obiad spagetti, wiem  tyle, że albo "zjem" i pójdę to zwymiotować, albo wyrzucę do kosza jak nikt nie będzie widzieć.
Trochę to smutne, że 16-sto latek ma aż tak duże problemy.
Zjeść spagetti?
Ktoś powie że chyba ogłupiał, że nie chce jeść.
***

Umieram każdego dnia Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz