Szereplők/előszó

43 3 4
                                    

Jó estét/reggelt/éjszakát/hajnalt/napot mindenkinek ez a rész (vagy mi) azért készül hogy ismertessem a történetek/mondák állandó szereplőit😍

1. Mátyás a molesztáló: álruhában járja a különböző városokat falvakat a magyar király hogy min él több nőt felszedhessen kinda pedofil és fogalmazzunk szépen nem valami hűséges típus. Feleségét agyon csalja. Nagyon ügyel hogy le ne bukjon hogy ő a király de hát ez nem mindig jön össze neki.

2. Beatrix királyné: kedvenc Mátyásunk szép felesége. De hát ő sem a hűség szent példája...érdekes dolgokba keveredik a szobalánnyal míg a férje álruhában a nőket csábítja. Titkon csak a pénze miatt van együtt férjével mivel hogy mint az kitalálható volt más az identitása.

3.Hunyadi János szelleme: a jó öreg jonny rendszeresen kísérti fiát csupán abból az okból hogy fikázza, jókat nevessen rajta, hülye vicceket űzzön vele, rossz tanácsokat adjon neki és mert nincs jobb dolga.

4.Udvari bolond:Mátyás legfőbb bizalmasa mégis mindig csúfolt űz a királyból. A nőcsábász legjobb barátja. Gyakran beszélget jonny szellemével és jókat szórakoznak mátyáson. Van egy felesége és két gyermeke a többi szereplővel ellentétben nagyon hűséges a feleségéhez.

Ennyi is lenne a 4 fő szereplő de ha még eszembe jut valaki akkor kiegészítés aztán majd hamarosan jövök az első résszel addig is csokoltatok mindenkit😽

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 23, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mátyás a molesztálóWhere stories live. Discover now