Capitolul 2

52 3 2
                                    

Pana intr-um final , a acceptat sa iasa cu el in oras (la cafenea ) !

Ziua urmatoarr primeste un mesaj de la el : "si.. te-ai gandit?"

Dar ,oare deaspre ce era vorba ?? La ce sa se ganseasca Teassy ?
Asta urmeaza de aflat ! ;)

Pana ca Teassy sa accepte sa iasa cu el , el i-a spus : " Dupa ce iesim imi spui daca vrei sa fim impreuna ? "
Teassy s-a emotinat si i-a zis " Ok...."

Deci ,acum trebuie sa ii spuna ! S-a gandit ? Hei bine ... Teassy a stat mult timp sa se gandeasca si i-a zis :
- Mda... m-am gandit !....
-Ok... , spune Josh usurat, deci .... spune !! Care este raspunsul ?!?
- vezi tu... Josh ... nu stiu !
- pai... nu te-ai gandit ?? Oh , hai Trassy ! Da-mi o sansa !!
- ok !! ...
- deci ,suntem impreuna ?
-deci , da !

Deci , acum Teassy si Josh acum formau un cuplu....


●ziua urmatoare s-au intalnit in fata unei gradinite ,sub o salcie !

Ai stat aproximativ... 2 ore ! ...

Au povestit despre viata lor , etc !

- Beep , Beep !! (Suna telefonul lui Josh )

- alo ,da mama ? Acum ? Ok vin !!
Hei , Teassy ! Era mama :))) !! Trebuie sa merg la masa deci !! Vorbim pe mail ,ok ??
- ok !

Dar , Josh nu voia sa o faca pe Teassy sa scape asa usor !
Se apropie de Teassy si , incerca sa o sarute dar , Teassy a intord capul !
Brusc , Josh s-a inrosit !!
- ok , eu trebuie sa plec !!
-ok... pa !!

Teassy Pov
What ?!?! A vrut sa ma sarute .!?!!? Oricat de mult mi-as fi dorit asta.. nu ar fi trebuit sa il las sa creada ca sunt o "femeie" usoara ! Nu !! Deci , am facut bine ca nu l-am lasat sa ma sarute ! Totusi... acum suntem un cuplu deci ,ar trebui odata s-odata sa ne sarutam ! nu? Meh... asta ramane de vazut !! Acum ? Ce ar trebui sa fac?? Sa imi i-au pisica ,sa o imbrac ca un unicorn si sa ii dau drumul de la etaj ! Ar trebui sa stau calma ... pisicile aterizeaza mereu in picioare ... cred !! :))) (gluma)

Josh pov

Oare de ce nu a vrut sa ma sarute ??!!! Oare am fost prea direct ?? M-am grabit ? Asta ramane de vazut !!

CONTINUAREA MIERCURI , 15 APRILIE ! ♡

VIATA EI ... NU MAI CONTEAZA !!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum