10 domme blondjes moppen

298 12 9
                                    

1. Bij een blonde studente wordt ingebroken.
"Stil!" dreigt de inbreker, "ik zoek geld!"
"Wacht even," antwoord het blonde studentje, "dan zoek ik mee!"

2. twee domme blondjes in de trein zegt de een tegen de ander:
"eerst even mijn make-up doen",
dus ze pakt haar spiegeltje en zegt dan:
"he, die ken ik!!" Zegt het andere blondje:
"Laat mij eens kijken, natuurlijk ken je die, dat ben ik!!"

3. Er loopt een blondje op straat en er komt een overvaller naar haar toe hij zegt: "Je geld of leven?" Het blondje zegt: "Doe maar mn leven." Even later schiet hij haar door d'r hoofd ze ligt in het ziekenhuis en gaat 8 weken later pas dood hoe kan dat?

De kogel had 8 weken nodig om haar hersenen te zoeken!

4. Waarom gaat een dom blondje in een hoek zitten als ze het koud heeft?

Daar is het 90 graden.

5. Er komt een blondje bij de dokter. Ze zegt:
"Dokter.. als ik op mijn buik druk, doet het pijn. Als ik op mijn knie druk doet het pijn.
Als ik op mijn been druk doet het pijn.. Overal waar ik druk doet het pijn.."
"Ahh.." zegt de dokter.. "Uw vinger is gebroken..!"

6. Een blondje bestelt een pizza. Wanneer de ober vraagt of hij de pizza in zes of in twaalf stukken moet snijden, antwoordt het blondje: "In zes stukken alstublieft. Twaalf stukken kan ik nooit op.

7. Gisteren kwam ik een blondje tegen met een wekker in haar mond. Ik zeg tegen haar: "Wat doet die wekker in jouw mond?" Zegt zij: "Ik werd vanmorgen wakker naast mijn vriend en die zei: Wat stink jij uit je mond zeg, ga je tanden poetsen of doe een TIC-TAC in je mond!"

8. er was een meisje die komt thuis van school en zegt tegen d'r moeder jah we moesten vandaag tot 10 tellen de hele klas kwam tot 5 en ik kwam tot 10, de moeder zegt dat komt omdat je blond bent.
volgende dag komt ze weer thuis en zegt mam we moesten vandaag het alfabet opnoemen de hele klas kwam maar tot K en ik kon hem helemaal, die moeder zegt weer dat komt omdat je blond bent, de volgende dag komt ze thuis en zegt ze mam ik ben de enigste in de klas met tieten dat kom cker ook omdat ik blond ben ???? die moeder zegt: neej dat komt omdat je 34 bent en nog steeds in de eerste klas zit.

9. Er komt een vrouw een kledingwinkel binnen. Ze loopt naar de verkoopster, een blondje, toe en zegt: "Ik wil graag die jurk in de etalage passen". Waarop de verkoopster antwoordt: "Mevrouw, we hebben ook pashokjes hoor!"

10. Waarom heeft een dom blondje lege flessen in haar koelkast staan?
-Voor als er iemand op bezoek komt die niks wil drinken.

moppen en raadselsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu