𝐈𝐍𝐒𝐓𝐑𝐔𝐂𝐓𝐈𝐎𝐍𝐒 𝐀𝐍𝐃 𝐑𝐔𝐋𝐄𝐒 :)
_______________________________𝗜 . 𝗕𝗘 𝗞𝗜𝗡𝗗 to me and others thank you.
𝗶𝗶. 𝗕𝗘 𝗗𝗘𝗦𝗖𝗥𝗜𝗣𝗧𝗜𝗩𝗘 𝗔𝗡𝗗 𝗗𝗘𝗧𝗔𝗜𝗟𝗘𝗗, when you fill out your form make sure it is detailed and descriptive enough so that I understand you character more. If you add more than one character try to do different genders. As many as you want.
𝗶𝗶𝗶. 𝗕𝗘 𝗗𝗜𝗩𝗘𝗥𝗦𝗘, try and be diverse about your characters as much as you can so I will have the ability of picking the best ones possible.
𝗶𝘃. 𝗙𝗔𝗖𝗘𝗖𝗟𝗔𝗜𝗠𝗦, make sure to use actors/singers that are around the ages below. No influencers, tiktokers, and etc.
𝘃. 𝗔𝗣𝗣𝗟𝗜𝗖𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡, make sure to fill out all the information correctly so I will be able to decide if your character is best or not!
𝘃𝗶. 𝗗𝗘𝗔𝗗𝗟𝗜𝗡𝗘, the deadline will be march 30th so there will be plenty of time to get your characters in!
𝘃𝗶𝗶. 𝗣𝗔𝗦𝗦𝗪𝗢𝗥𝗗, the password will be to tag me on your message bored along with my story.
___𝗛𝗔𝗩𝗘 𝗙𝗨𝗡 𝗣𝗘𝗢𝗣𝗟𝗘 :𝗗___
___SHARE WITH OTHERS :D
𝐑𝐄𝐀𝐋𝐋𝐘 𝐍𝐄𝐄𝐃𝐈𝐍𝐆 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐌𝐀𝐋𝐄 𝐎𝐂'𝐒 𝐏𝐋𝐄𝐀𝐒𝐄 𝐀𝐍𝐃 𝐏𝐑𝐎𝐁𝐀𝐁𝐋𝐘 𝐀𝐒 𝐎𝐅 𝐓𝐇𝐈𝐒 𝐌𝐎𝐌𝐄𝐍𝐓 𝐍𝐎 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐅𝐄𝐌
𝐀𝐏𝐏𝐋𝐘 𝐅𝐈𝐂 𝐅𝐎𝐑𝐌 !!
𝟭. 𝗙𝘂𝗹𝗹 𝗡𝗮𝗺𝗲
𝟮. 𝗡𝗶𝗰𝗸𝗻𝗮𝗺𝗲
𝟯. 𝗔𝗴𝗲 (𝟭𝟲 - 𝟭𝟴 )
𝟰.𝗚𝗲𝗻𝗱𝗲𝗿 & 𝗣𝗿𝗼𝗻𝗼𝘂𝗻𝘀
𝟱. 𝗦𝗲𝘅𝘂𝗮𝗹𝗶𝘁𝘆
𝟲. 𝗕𝗶𝗿𝘁𝗵𝗱𝗮𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝗭𝗼𝗱𝗶𝗮𝗰
𝟳. 𝗙𝗮𝗰𝗲 𝗰𝗹𝗮𝗶𝗺
𝟴. 𝗕𝗮𝗰𝗸𝘂𝗽 𝗙𝗮𝗰𝗲𝗰𝗹𝗮𝗶𝗺
𝟵. 𝗟𝗼𝘃𝗲 𝗜𝗻𝘁𝗲𝗿𝗲𝘀𝘁 𝗬𝗲𝘀 𝗼𝗿 𝗻𝗼 | 𝗬𝗲𝘀 ( 𝗪𝗵𝗼?) 𝗖𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿 𝗶𝗻 𝗧𝗩𝗗 𝗼𝗿 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗢𝗖
𝟭𝟬. 𝗣𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻𝗮𝗹𝗶𝘁𝘆 | 𝗠𝗮𝗸𝗲 𝗶𝘁 𝗱𝗲𝘁𝗮𝗶𝗹𝗲𝗱 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝗺𝗮𝗸𝗲𝘀 𝘁𝗵𝗲𝗺 𝗮𝗻𝗴𝗿𝘆, 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝗺𝗮𝗸𝗲𝘀 𝘁𝗵𝗲𝗺 𝗳𝗿𝗲𝗲𝘇𝗲, 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻, 𝗮𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗮 𝗽𝗼𝘀𝗶𝘁𝗶𝘃𝗲?𝗺𝗮𝗻𝗶𝗽𝘂𝗹𝗮𝘁𝗶𝘃𝗲?𝗯𝗼𝘀𝘀𝘆 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻?
𝟭𝟭. 𝗕𝗮𝗰𝗸𝗴𝗿𝗼𝘂𝗻𝗱
𝟭𝟮.𝗣𝗼𝘄𝗲𝗿𝘀 / 𝗧𝗮𝗹𝗲𝗻𝘁𝘀/𝗦𝘂𝗽𝗲𝗿𝗻𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮𝗹 ( 𝗔𝘁 𝗹𝗲𝗮𝘀𝘁 𝘁𝗿𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝗽𝗶𝗰𝗸 𝗮 𝘀𝘂𝗽𝗲𝗿𝗽𝗼𝘄𝗲𝗿 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘁𝘄𝗼)
𝟭𝟯. 𝗟𝗶𝗸𝗲𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗗𝗶𝘀𝗹𝗶𝗸𝗲𝘀 𝟰+
𝘅𝗶𝘃. 𝗙𝗲𝗮𝗿𝘀
𝟭𝟰. 𝟰+ 𝘄𝗼𝗿𝗱𝘀 𝘁𝗼 𝗱𝗲𝘀𝗰𝗿𝗶𝗯𝗲 𝘁𝗵𝗲𝗺
𝟭𝟱. 𝗦𝘁𝗲𝗿𝗲𝗼𝘁𝘆𝗽𝗲
𝟭𝟲. 𝗔𝗲𝘀𝘁𝗵𝗲𝘁𝗶𝗰/ 𝗖𝗹𝗼𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴
𝟭𝟳. 𝗞𝗶𝗹𝗹𝗲𝗱 𝗼𝗳𝗳 𝗮𝘁 𝗮𝗹𝗹 𝗬𝗲𝘀 𝗼𝗿 𝗻𝗼?
𝟭𝟴.𝗢𝗽𝗶𝗻𝗶𝗼𝗻𝘀 𝗼𝗳 𝗦𝗮𝗱𝗶𝗲/𝗥𝗲𝗹𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀𝗵𝗶𝗽
𝟭𝟵.𝗧𝗵𝗲𝗺𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴𝘀?
𝟮𝟬.𝗤𝘂𝗼𝘁𝗲𝘀
𝟮𝟭.𝗘𝘅𝘁𝗿𝗮𝘀?
𝟮𝟮.𝗣𝗮𝘀𝘀𝘄𝗼𝗿𝗱
𝟮𝟯.𝗧𝗮𝗴𝘀
𝘼𝙋𝙋𝙇𝙔 𝙁𝙄𝘾 < --------------------> 𝗔𝗽𝗽𝗹𝘆 𝗳𝗼𝗿𝗺 𝗵𝗲𝗿𝗲
𝐄𝐍𝐃 𝐆𝐀𝐌𝐄
𝘾𝙡𝙤𝙨𝙚𝙨 𝙤𝙣 𝗔𝗽𝗿𝗶𝗹 30𝙩𝙝
YOU ARE READING
𝐄𝐍𝐃𝐆𝐀𝐌𝐄, tvd apply fic
Fanfiction𝑫𝑰𝑺𝑪𝑶𝑵𝑻𝑰𝑵𝑼𝑬𝑫 Sadie Solely a troubled teen in mystic falls with trouble on the way. But ten teens from different places get pulled to the death forsaken town ❝ 𝙄 𝙨𝙬𝙚𝙖𝙧 𝙞 𝙙𝙤𝙣𝙩 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙧𝙖𝙢𝙖, 𝙞𝙩 𝙡𝙤𝙫𝙚...