ေမွာင္မည္းေနတဲ့ အခန္းထဲက အမ်ိဳးသမီးေလးတစ္ေယာက္.......
ရုတ္တရက္ပြင့္လာေသာတံခါး.......
" မမျဖဴ လာၿပီလား ၊ ႏြယ္ေစာင့္ေနတာကြယ္ "
" ေဆးေသာက္ၾကမယ္ေလ ႏြယ္ "
" ႏြယ္က မမျဖဴ မလာေတာ့ဖူးထင္ေနတာ "
" ေန့တိုင္းလာမွာေပါ့ ႏြယ္ကေလးရဲ့ ေဆးမွန္မွန္ေသာက္ၿပီး ျမန္ျမန္ ေဆးရံုကဆင္းၾကမယ္ေနာ္ ျဖဴက ႏြယ္နဲ႔ ေလ်ွာက္သြားခ်င္ေသးတာ "
" ေနာက္ေန့ေတာ့ ေစာေစာလာပါ အေမွာင္ထဲေနရတာ ႏြယ္ေၾကာက္လြန္းလို႔ "
" မီးဖြင့္လို႔ေျပာသားကြယ္ ျဖဴလာမွ မီးဖြင့္ေတာ့ ျဖဴေနမေကာင္းလို႔ မလာႏိုင္ရင္ ဘယ္ႏွယ့္လုပ္ၾကမတုန္း "
" မမျဖဴက ေစာေစာလာမွေပါ့ ဒါဆို ႏြယ္လဲ အေမွာင္ထဲမေနရေတာ့ဖူးေလ "
" ေရာ့ ႏြယ္စားခ်င္တဲ့ လက္ဖက္သုပ္ ျဖဴသုပ္လာခဲ့တယ္ စားၿပီး ေဆးေသာက္မယ္ေနာ္ "
" အင္း "
.........
" မမျဖဴ မမျဖဴက စာေရးေနရင္ သိပ္ၾကၫ့္ေကာင္းတာပဲ "
" ႏြယ္က ခ်စ္တဲ့စိတ္နဲ႔ၾကၫ့္လို႔ပါ "
" ႏြယ့္ရဲ့ ျဖဴမို႔လို႔ ေျပာတာမဟုတ္ဖူး မမျဖဴက တကယ္အရမ္းလွတယ္ ႏြယ္တစ္ေယာက္ထဲဆို ဒီခ်ိန္ေျခာက္ျခားေနရမွာ သိလား ေမေမကေလ ႏြယ့္ကို လာလာေခၚေနတာ ႏြယ္ေတာ့ မလိုက္ခ်င္ပါဖူး "
" မလိုက္ရပါဖူး ျဖဴရိွတယ္ေလ ျဖဴဒီမွာရိွေနတာပဲ ႏြယ့္ကိုဘယ္သူမွ ေခၚမသြားႏိုင္ေစရပါဖူး "
" ႏြယ္ မမျဖဴကို သိပ္ခ်စ္တယ္ "
" ျဖဴလဲ အတူတူပါပဲ ႏြယ္ရယ္ "
.........
" မမျဖဴ ဒီေန့ ဘယ္သြားမလဲ အညိုေရာင္ေတြနဲ႔ အျဖဴေရာင္နဲ႔ တြဲရင္ က်က္သေရ သိပ္ရိွတာ ႏြယ္ေျပာဖူးသလားဟင္ "
" ျဖဴ မဂၤလာေဆာင္ သြားရမယ္ႏြယ္ လိမ္လိမ္မာမာ ေနခဲ့မယ္မလား "
" ႏြယ္က မမျဖဴထားခဲ့ရင္ ေနခဲ့မယ့္သူပါ "
" အို ျဖဴက ခဏ သြားမွာေလ ႏြယ္ရယ္ ဒီလိုစကားကို ေဆြးေဆြးေျမ့ေျမ့ မေျပာပါနဲ႔လား ေနာ္ "
" ႏြယ္ ေတာင္းပန္တယ္ေနာ္ ႏြယ္ ေစာင့္ေနပါမယ္ မမျဖဴ ျပန္လာမွာကိုေလ ႏြယ္ ေစာင့္ေနမယ္ "
..........
" မမျဖဴ ကေလးခ်စ္တတ္သလား "
" ဒါေပါ့ ျဖဴက တစ္ခ်ိန္က် ကေလးေလးေမြးမယ္လို႔ စဉ္းစားထားတယ္ "
" ေယာက္်ားေလးလားမိန္းကေလးလား ေနဦး ႏြယ္မွန္းၾကၫ့္မယ္ မမျဖဴက သမီးေလး လိုခ်င္တာမလား "
"ဟုတ္ရဲ့ ႏြယ္ကေတာ္သားပဲ ဘယ္ဆိုးလို႔လဲ"
"ႏြယ္ေလ မမျဖဴရဲ့ သမီးေလးကို ေပြ့ခ်င္လိုက္တာ "
" ျဖဴကေမြးေပးမွာေပါ့ အဲ့ေတာ့ အဝခ်ီ အခုေတာ့ ႏြယ္ကေလး ေဆးေသာက္ပါဦး "
" မမျဖဴ တိုက္မယ္မလား "
" အင္းေပါ့ ေဆးတိုက္ပီးရင္ေတာ့ ျဖဴျပန္ဦးမယ္ ေနာ္ "
" အင္း "
............
" မမျဖဴ ႏြယ္ ဒီေန့ ေနရတာ သိပ္ပင္ပန္းေနတယ္ သိလား "
" ဘယ္လိုျဖစ္လို႔လဲ "
" ႏြယ္ရင္ေတြနာလိုက္တာ မမျဖဴေပါင္ေပၚက အရုပ္မေလးေလ ႏြယ္လဲ လိုခ်င္ရဲ့ကြယ္ ႏြယ္က သိပ္အတၲႀကီးေနမွန္းသိေပမဲ့ ႏြယ္မမွားဖူးမလားဟင္ ႏြယ္မွားေနလား ႏြယ္ အရမ္းမ်ားလြန္ေနသလား စည္းေတြခ်ိဳးေဖာက္မိေနသလား ႏြယ္ ဘာလုပ္ရမယ္ မသိပါဖူး "
" အမ်ားႀကီး မေတြးပဲ အိပ္လိုက္ပါေတာ့ ႏြယ္ကေလးရယ္ ပင္ပန္းေနေရာ့မယ္ ျဖဴသီခ်င္းဆိုသိပ္မယ္ေနာ္ အိပ္လိုက္ပါ "
.........
' မမျဖဴ ျပန္မလာေတာ့ဖူးလား '
' ႏြယ့္အနားမွာရိွေနေပးမယ္ဆို ဘာလို႔မ်ား ထားခဲ့ရတာလဲ မမျဖဴရဲ့ ႏြယ့္ကို ဘာေၾကာင့္လိမ္ရသလဲ ႏြယ္ လိမ္လိမ္မာမာ ေနခဲ့ရက္နဲ႔ မမျဖဴ ဘာေၾကာင့္ စကားမတည္ရသလဲဟင္ ႏြယ့္ကိုေျပာပါဦးလား ႏြယ္ မမျဖဴဆီက ရွင္းျပတာလိုေနလို႔ပါ ႏြယ့္ကိုေျပာျပပါဦးလား '
...........