Sıkıcı bir günün ardından yine her zamanki gibi o çok narhoş , yumuşak , pufuduk yatağımla yine baş başa kalmıştık.Anormal ler gibi kendi kendime konuşmaya başlamıştım. Sevgi eksikliğinden olsa gerek ...
Her zamanki gibi yine uykuya dalmıştım . Gördüğüm rüyalar fazlasıyla zevlendiriyordu , zaten beni ....
Ama sabah olduğunda tüm gördüklerimi unuturdum. Yine her zamanki gibi ilk isim okula gitmek olurdu . Okuldaki bazı dostlarım fazlasıyla iyi gelirdi bana . Ilk başta ödül vardı . Çok fazla kokoş olsada iyi kızdı lensleri , saçları , kaşları vb. Her şeyin e degisiklik yapardı . Bide bu ödül okulun en kendine beğenmiş ine aşık olmuş ....
Gerçekten te onu çok seviyordu çünki onunla sevgili olmak için çok çabalamıştı.
Olduda galiba
Her müzik dersinde onu gördüğünde çok heycanlanırdı, hatta bi keresinde o ona gülümsedi diye beni tırmıklamıştı ....
Oda böyle bir kızdı hayat ona güzeldi.
Sıra zeynep ve serrada bana göre ayrılmaz ikili oluyor kendileri, Neco her zaman onlarla uğraşır ikisinide sinir ederdi, Zeynep'in kalem kutusunu serranin ise çantasını alırdı. Serra her gün bizim sınıfa ödevlerini verirdi takiiiiii EMRE HOCACIGIMIZ öğrenene kadar .....
Bana göre gereğinden fazla ceza verirdi . Bi gün serra ve Ödüller le sınıfta mısır yedik diye yazı yazma cezası vermişti, verdiği ödevleri unutmuştur bile ...
Okulda zaman geçtikçe her se değişiyor du ... Bazı öğretmenlerimiz ,bazı arkadaşlarımız ortaokulu bitirip aramızdan ayriliyorlardi...:(( onları şimdiden özlemişim bile ... her ne olursa olsun yinede nefret ettiklerimde de seviniyordum bir kız daha vardı . BENİM sinifimdaydi hâlâ ,keşke oda gidsede kurtulsaydim ne yazikki yine , yine , yine burda agazını yüzünü o kadar çok patlatmak istiyorumki .....
DEVAMI GELECEK ♡♡♡♡♡