Pʟᴏᴛ
Patru tineri reporteri sunt trimiși din întreaga lume pentru a descoperi secretele insulei Delwyn. Însă, ceea ce nimeni nu putea prevede este că, odată ajunși, este foarte greu să pleci, iar cei patru sunt prinși în politicile Curții. Vor reuși să ajungă la timp să-și avertizeze oamenii de planurile acestor creaturi sau vor muri încercând?
! 10 locuri disponibile!
Reguli:
Ei bine, cred ca toata lumea stie regulile unui apply fanfiction, asa ca o sa le zic doar pe cele care conteaza pentru mine.
1. Aveti o saptamana să terminați formularele din momentul în care ați scris comentariu cu numele personajului.
2. Vreau și personaje nobile din Delwyn, dar și reporteri.
3. Nu mă simt confortabil să scriu sau să citesc scene de sex, deci acesta vor fi foarte puțin detaliate. Poate nu e relevant să se afle la reguli, dar e ceva ce poate că unii ați vrea să știți. De asemena, vor fi mențiuni de abuz, tortură (asta s-ar putea să fie mai grafică, tortura dacă am curaj). Sper că nu este o problemă pentru voi.
4. Lovitura de stat de care vorbesc este: Regina vrea să-și omoare soțul, însă nu poate face asta și să i-a coroana dacă nu are sprijinul nobilimii. Așa că a ales cea mai simplă metodă: și-a căsătorit fiicele cu nobili din alte case importante. Însă descoperirea insulei îi cam dă planurile peste cap.
5. Nu-mi săriți în cap dacă personajele voastre suferă răni imense și care nu pot fi vindecate (gen își pierde un deget, ochii, mâna sau cine știe ce)
6. Am menționat uciderile în masă? (momentan plănuiesc doar trei, dar mai bine să fiți avertizați) Și că personajele voastre au o șansă mare de a muri în chinuri?
7. Nu sunt nebună, doar sadică când vine vorba de personajele mele.
8. Vă rog comentați sau măcar votați ca să știu dacă vedeți sau nu capitolele.
Formular:
Pentru locuitorii insulei'
1. Nume complet
2. Poreclă(cine o știe) și prenume favorabil
3. Serviciu, stare civilă (dacă e căsătorit e din dragoste sau doar pentru că așa au vrut părinții?)
4. Loialitate (rege sau regină)
5. Familie
6. Vârstă
7. Personalitate
8. Trecut
9. Cât de rezistent/rezistentă e la vin? Câte pahare îi trebuie pentru a spune lucruri care nu ar trebui? Cât de ușor poate fi convins/convinsă să bea? Ce l-ar convinge/ar convinge-o să bea?
10. Orientare sexuală
11. Interes romantic
12. Hobby-uri
13. Frici
14. Puteri
15. Face-claim
16. Face-claim de rezervă
17. Lucruri pe care le urăște
18. Avantaje
19. Dezavantaje
20. Secete (măcar 3)
21. Ceva specific
22. Promiteți să nu vă supărați pe mine dacă personajul vostru crapă tragic?
23. Culoare reprezentativă
24. Sunteți conștienți că personajul vostru poate fi rănit?
25. Sunteți conștienți că personajul vostru are șanse să ajungă la doi metri sub pământ?
26. Ar răni pe cineva? Minți? Trăda?
27. Ar ucide pe cineva? Tortura?
28. Puteri
29. Citate
30. Cea mai mare dorință
31. Cea mai mare frică
32. TagPentru reporteri:
1. Nume Complet
2. Prenume favorabil
3. Vârstă și zodie
4. Naționalitate
5. Face-claim
6. Face-claim de la rezervă
7. Personalitate
8. Trecut
9. Cum reacționează când află că e blocat/blocată pe insulă?
10. Pe cine susține? (rege sau regină?)
11. Părerea despre insulă și modul lor de viață?
12. Avantaje
13. Dezavantaje
14. Interes romantic
15. Sexualitate
16. Stare civilă?
17. Ar răni? Trăda? Înșela? Ucide? Tortura?
18. Sunteți conștienți că personajele au o șansă foarte mică de a supraviețui și că pot fi rănite?
19. Promiteți să nu vă supărați pe mine dacă personajul vostru crapă tragic?
20. Secrete
21. Cât de rezistent/rezistentă e la vin? Câte pahare îi trebuie ca să se îmbete și să spună lucruri pe care n-ar trebui să le spună? Cât de ușor poate fi convins/convinsă să bea? Ce l-ar convinge/ar convinge-o să bea?
22. Ce întrebări ar pune, atât despre modul de viață de pe insulă, cât și propriile lor curiozități.
22. Citate?
23. Cea mai mare dorință?
24. Cea mai mare frică?
25. Altele
26. TagPersoane posibil interesate:
YOU ARE READING
Domnia umbrelor
FanfictionApply-fanfiction După al treilea război mondial, lumea s-a schimbat pentru totdeauna. O insulă plină de oamenii cu gândire „învechită" a ieșit la suprafață. Patru reporteri pleacă pentru a descoperi secretele, în timp ce nobilii insulei plă...