umarım bu rüya hemen biter..

573 23 27
                                    


Merhaba hürkan nasılsın? Bu notu okurken iyi olduğunu biliyorum. Sonucta kim asosyel,sinir sorunları olan,kendine zarar veren biriyle arkadaş olmak isterki?? Sen bu notu okurken ben rahatlamış olacağım,bu cehennemden kurtuldum. Tabi sende benden, mutluyum hürkan. Bu cehennemden kurtulduğum için mutluyum! Hayatımdaki tek ışık sendin. Beni bu 1 ay içinde çok mutlu ettin, teşekkürler. Çok teşekkürler. Peki artık bunu açıklamam gerek, senden hoşlanıyorum hürkan. Deliler gibi aşığım sana!! Hep içimde tuttum özür dilerim. Keşke daha önce soyleseydim bunu. Şimdi gitmem lazım hürkan. Özür dilerim özür dilerim bunu yaptığım için çok özür dilerim ama artık dayanamıyorum,beni unut ama anılarımızı lütfen unutma..

Sevgilerle Emre Karaaslan.

"Emre.. emre.."

"İnanmıyorum, lütfen bu bir rüya olsun.."

Hürkan elleriyle nazikçe yere koydu, emreden kalan son notu.

Yavaşça yaklaştı, göğsünde saplanmış bir bıçak olan emreye.
Ağlarken eğildi hürkan. Emre'nin omzunu tuttu.

"Bende senden hoşlanıyorum.."
"Beni neden bu acımasız dünyada tek bıraktın?"

Hürkan kalktı yerden,onunda gitme vakti gelmişti. Yavaşça yaklaştı balkonun kapısına,derin nefesler aldı ve girdi balkona. Gökyüzüne baktı;

"odana doğru yürüyorum,
Üşüyorum,nefes alamıyorum
Çok soğuk gözüküyorsun,
Lütfen sadece eve gel..
Emre.."
Sözler bana aittir.

Temiz havayı içine çekti hürkan. Yavaşça hazırlandı,gitme vakti geçmişti. Sadece emre ile olan anılarını düşündü.

Acıyacaktı ama Emre'ye kavuşacaktı,emrede hürkana.

Yavaşça nefes aldı ve atladı,6. Katın balkonundan atladı hürkan.

Gitme vakitleri çok erken degilmiydi?
Sadece iyi ve huzurlu bi hayat yaşamak istemişti bu iki masum ruh.
Belki de böyle daha iyiydi.
Emre'nin dediği gibi; bu cennemden kurtulmuşlardı.



♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


Vakit | Mengola (Frendship) /One-shot/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin