2

19 0 0
                                    

Ik pak Elodie voorzichtig op zodat ze niet wakker wordt daarna leg ik haar in de buggy. Ik pak mijn telefoon en duw de buggy vooruit naar het huis. De Avengers zullen er over een kwartier zijn dus dan heb ik nog tien minuten om het huis levendig te maken. Alleen Nat en Wanda weten dat Elodie mijn dochter is en dat wil ik graag zo houden. De rest van de Avengers heb ik nog nooit ontmoet. Maar ik heb dat ze niet heel moeilijk gaan doen over dat ik een "zusje" van een maand oud heb. Als ze dat wel doen schop ik ze het huis uit letterlijk.

Het is tien minuten later nadat ik was aangekomen in het huis. Ik hoor dat de deurbel gaat. Ik leg Elodie in haar wieg en loop naar de voordeur. Hey Nat, Wanda. Hey Daph. Antwoordde de meiden vrolijk maar iets te hard. Waarna ik ze aan kijk met een blik van Elodie slaapt. Gelijk staan hun gezichten op een sorry blik. Ik geef ze een knikje van dat het oké is. Dan komt ook de rest aanlopen. Hoi allemaal zullen we ik de tuin gaan zitten het is namelijk lekker weer. Iedereen heeft er mee ingestemd en ik heb er een tijdje geleden voor gezorgd dat de babyfoon aan mijn oorbel is verbonden dus dat ik Elodie kan horen zonder dat iemand anders het hoort.

Tuin:

We lopen met z'n alle naar het tuinhuis

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We lopen met z'n alle naar het tuinhuis. Wat leuk dat we hier langs mogen komen. Zegt Steve om maar een gesprek te beginnen. Ja geen probleem leuk dat jullie langs komen. Je hebt een mooi huis. Dankjewel Bruce. Zei ik nadat ze zich allemaal hadden voorgesteld. Oké vertel eens wat over je zelf. Zei Clint. Euhm wat willen jullie weten? Woon je hier alleen? Vraagt Bruce uiteindelijk. Ja nou. Op dat moment haar ik dat Elodie wakker is. O sorry ik moet even wat doen, ik kom zo terug.

Hey El wat is er aan de hand? Mis je mama, nou ik mis jou ook hoor. Zeg ik lachend tegen Elodie terwijl ik haar oppak. Oké ben je er klaar voor om wat nieuwe vrienden te maken? Elodie kijkt me lachend aan. Oké dan gaan we er voor. Ik loop samen met Elodie terug naar het tuinhuis.

Hey, ben ik weer. El, kom maar bij tante Natasha. Ik geef Elodie lachend aan Natasha. De rede dat ik haar aan Natasha geef is omdat Nat al vanaf de tweede week is langs gekomen om een band te krijgen met kleine Elodie en omdat ik Natasha als mijn grote zus beschouw. Kan iemand dit even uitleggen? Vroeg Tony. O ja tuurlijk dit is Elodie en ze is mijn kleine zusje. Hoe oud is ze? Vraagt Bruce geïnteresseerd. Ze is nu een mandje. Gelukkig dat mijn buik al weer normaal is want anders zou ik mezelf verraden hebben. En waar zijn jullie ouders als ik vragen mag? Ik kijk Clint aan en denk over wat ik ga zeggen. Die zijn de stad uit dus ik moet op Elodie passen. Ben je niet te jong om op een maand oude baby te passen. Nee ik ben niet te jong. Zeg ik nadat ik de brok in mijn keel heb doorgeslikt. Zo hebben ze nog een paar uur gepraat over van alles en nog wat. Het is al laat ik ga naar bed denk ik, maar jullie zien er ook heel moe uit, willen jullie hier blijven overnachten? Als je dat geen probleem vindt. Nee hoor Bruce geen probleem. Oké dan. Iedereen ging naar binnen behalve Natasha. Ben je oké? Jawel, ze kunnen er ook niks aan doen ze weten het niet. Nee klopt, dus het heeft ook geen nut om er in te blijven hangen, maar ik ga wel ik de schuur slapen. Dat is goed. Oké slaap lekker Nat. Slaap lekker Daph. Ze geven elkaar een knuffel en lopen allebei een andere kant op.

Avengers Pov:
Waar is Daphne? Vraagt Tony. Die is naar haar slaapkamer. En waar is die dan ik heb haar niet zien binnen komen. Volgde Thor. Ze slaapt in haar aparte schuur, haar ouders slapen hier en zij slaapt daar. Ik vind het wel apart niemand laat een 1 maand oud bij zijn zus. Tony laat het toch. Zegt Wanda. Maar Wanda ik heb het idee dat ze aan het liegen is en niet een beetje aan het liegen maar heel erg. Tony ga slapen. Zegt Nat geïrriteerd. Waarom ik vertrouw haar niet, ze houd wat achter. Tony laat haar nou, ze is 16. Ja precies Wanda ze is 16. Weet je ik heb hier geen zin in, Wanda ga je mee? Ja ik kom. Samen lopen ze naar de schuur.

Pov Daphne:

Hey El heb je honger meisje? De baby kijkt me schattig aan en ik besluit haar te voeden. Ik hoor iemand kloppen op de deur. Wie is daar? Natasha en Wanda. Zegt Wanda. Kom maar binnen de deur is open. Samen lopen de meiden naar binnen. O we kunnen ook wel even wachten tot je klaar bent. Zegt Natasha snel als ze ziet dat ik Elodie aan het voeden ben. O nee joh blijf. Tony maakt ons helemaal gek. Hoezo dan Wands? Nou hij gelooft je niet. En vertrouwd je niet. Voegt Natasha er aan toe. Ik dacht al dat dat zou gebeuren ik bedoel ik kan het ook wel vertellen maar ik heb er niet heel veel zin in of zo. Ja snap ik. Antwoordde de meiden. Op dat moment horen we dat er iemand aan klopt. Huh wie is dat dan? Vraag ik mezelf af. Ik ga wel even kijken. Natasha liep naar de voordeur en zag daar de jongens staan.

Wat doen jullie hier? Dat wilde ik ook aan jou vragen zegt Tony. Ik ben hier omdat ik dat wil. En waarom mogen wij dat niet weten wat er hier is? Nou ik vind dat dat een vraag is die jullie mogen beantwoorden. Zegt Natasha. Maar ik vraag het aan jou. Tony wat ben je nou allemaal aan het doen. Ik wil gewoon weten wat ze verbergt. Eurg ga gewoon weg. Nee niet totdat ik weet wat er met haar aan de hand ondertussen zijn de rest van de jongens al weer weg gelopen. Oké Tony wacht gewoon hier.

Hey Daph, Tony staat voor de deur. Oké laat hem maar naar binnen ik ben toch klaar met voeden. Weet je het zeker? Vraagt Wanda aan mij. Ja zeker. Oké dan. Natasha loopt weer naar de deur.

Tony kom maar naar binnen. Echt waar? Ja echt waar. Natasha loopt samen met Tony naar binnen.

My baby and IWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu