Üdvözlet!
Én Tsujimoto Maruta vagyok, (Mutsu) és a mai vendégem: brownhairedboi karaktere: Akutagawa Reichi!
Mutsu: Első kérdésem; Reichi, mesélj egy kicsit magadról! Hány éves vagy, vannak-e hobbijaid és suliba jársz még vagy már dolgozol?
Reichi: Tizenhét éves vagyok, és... jelenleg nem járok iskolába, de kénytelen leszek befejezni. Hivatalosnak mondható munkahelyem sincs, mert a Dokkmaffia nehezen mondható annak, és... Ott is csak besegítek!
Mutsu: Azt mondod a maffiában dolgozól, ahol, ha jól tudom apukád -Akutagawa Ryūnosuke- is. A kérdésem feléd az lenne, hogy a maffiához való csatlakozásoddal, besegítéseddel apádat szeretted volna követni, vagy ez a döntésed teljesen független volt?
Reichi: Nem, ez tőle független. Apámnak nem is tetszik, hogy követtem oda, de ez tűnik az egyetlen jó helynek számomra, még ha nem is akarják elfogadni.
Mutsu: Értem, köszönöm! Van-e áldottságod? Ha igen mesélnél róla? Mit tartasz benne előnynek, és mit hátránynak?
Reichi: Áldott vagyok, a képességemnek köszönhetően fel tudom gyorsítani a mozdulataimat. Az előnye az, hogy olyan, mintha lelassulna körülöttem az idő, jól jön a harcban és a menekülésben. A hátránya, hogy ha hozzáérek egy emberhez, miközben aktív, folyton újra kell aktiválnom...
Mutsu: Nagyon érdekesnek hangzik! Visszatérnék az előző válaszodra, amire eléggé kíváncsi lettem... Idézem "de ez tűnik az egyetlen jó helynek számomra", mire gondolsz pontosan? Kifejtenéd?
Reichi: Nem nagyon sikerült beilleszkednem az iskolába. Apám nevét ismerik, és emiatt folyton ítélkeztek, nem hiszem, hogy ennek valaha vége lenne, esetleg, ha valahol nagyon messzire költöznék.
Mutsu: Vannak azért valakik vagy valaki akivel nagyon jó kapcsolatot ápolsz?
Reichi: Csak Mahiru és a maffiás haverjaim. Az iskolából senki nem maradt meg...
Mutsu: Mindig jó, ha az embernek van legalább egy igaz barátja! :)
Az iskolán kívül van még valamilyen álmod, célod a jövővel kapcsolatban?
Reichi: El akarok kapni egy embert, aki gyerekkoromban sok kárt okozott nekem. Ez az egyetlen célom most, amihez kell a maffia segítsége is... Hogy később mi lesz, azt még nem tudom...
Mutsu: Remélem sikerül elkapnod és, hogy utána fokuszálhatsz a következő célodig!
Köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre! <33
*Reichi elpirult*
Reichi: Örömmel tettem!
/A fenti kép brownhairedboi tulajdona! HA érdekelne a karakter egy történetben; keresd Ninotchka_-nál "Fekete pillangó" című történetét! <33/
YOU ARE READING
Interjúk a BSD Fandom OC-ivel
RandomIsmerkedj meg a Wattpad írók karaktereivel! <33 Minden jog fenntartva! Ha részt szertnél venni nyugodtan írj privátban! (^^)