5

24 1 0
                                    

Kervan arabalarının en önünde Kakashi sağ tarafta Obito, sol tarafta Sasuke ve Sakura en arkada tarafta ise Naruto ve Hinata vardı. Hinata byakuganıyla etrafı gözlerken diğer herkez tetikteydi. Düm düz toprak dağ yolunda pek fazla tehlikede sayılmazlardı tabiki ama yine tuzak veya ani bir pusu ihtimaline karşı herkez gözlerini dört açmıştı.

"Off çok sıcak."

Naruto gölge olmayan yolda parlayan güneşin altında kavrulurken matarasını çıkardı ve kapağını açtı. Tam ağzına götürecektiki yanındaki Hinata'yı hatırladı. Kız dün geceden beridir aralıksız byakugan kullanıyordu.

Ayrıca kızların çoğunlukla erkeklerden daha dayanıksız olduklarıda bir gerçek. Kendisi şuan bu durumdaysa Hinata nasıldır acaba diye düşünerek suyu içmekten vazgeçen Naruto centilmenlik yaparak elindeki matarayı yanındaki Hinata'ya uzattı.

Hinata önce kendisine sonrada Naruto'nun sağ elindeki matarayı baktı.

"Ha... Şey gerek yok..."

"Yorulmuşsundur diye düşündüm. Ve sanırım haklıyım. Baksana sıcaktan kıpkırmızı olmuşsun"

Elini Hinata'nın alnına koydu. Kızarmasının asıl sebebinin güneşin değil kendisinin olduğunu anlamayan Naruto Hinata'nın ateşini iyice arttırdı. Zaten hava sıcak olduğu için turuncu hırkasını çıkarıp kalan transparan tişört yüzünden Hinata Naruto'nun bedeninin üst kısmını görebiliyordu.

Hinata bayılmadan önce kafasını iki yana salladı ve utancından  geri adım atarak Naruto ile olan temaslarını kesti. Yazık. Ona daha çok dokunmak isterdi. Herzaman dokunmak, onu hissetmek isterdi. Ama maalesef duyguları ve utancı buna hiç izin vermedi.

Naruto elindeki suyu Hinata'ya uzattı.

"İtiraz yok. Biraz dinlendir hadi gözlerini. gözcülüğü ben devralırım."

Hinata daha fazla itiraz etmeyip matarayı eline aldı ve yüzüne düşen bir tutam saçı geri atarak matarayı dudaklarına değdirdi. İlk yudumu aldı. Soğuk su boğazından aşağı iner inmez tüm bedenini bir ferahlama sardı. Gözlerini kapattı. İkinci ve üçüncü yudumları alırken gözlerini hafifçe aralayınca Naruto'nun üzerine atlamakta olan haydutu zorla görebilmişti. Matarayı yere attı ve zıplayarak avuç içi ile kunaisini Naruto'nun boynunun arkasına saplamasına ramak kalmış olan adamın göğsüne vurdu.

"Juken"

Aldığı darbeyle geriye uçan adam arkasındaki iki arkadaşına çakıldı. Naruto hemen arkasını dönerek kendilerine doğru gelen dört shurikenin üçünü kunaisiyle engelledi ama birisini engelleyemedi. Çok geç kalmıştı. Arkasını bir saniye erken dönmediği için hayatından olacaktı. Shuriken alnına doğru gelirken gözlerini yandan gelen başka bir shurikenden alamadı.

İki shuriken havada çarpıştı. Naruto'yu kurtaran Obito'nun shurikeni olmuştu

"Saldırı!"

Diye bağıran sakura dik dağ yamacının sol tarafından gelen düşmanlara karşı kunaisini çekerek sasuke ile beraber savaşmaya başladı. Kervandan sorumlu olan Konoha ninjalarına destek yardım için Gaara'nın gönderdiği suna joninleride ellerinden geldiğince savaşıyordu. İki müttefik ülkenin ninjaları haydut ninjalara karşı savaşırken Naruto bugün ardarda iki defa hayatının kurtarılmasına sinirlenmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KontrolsüzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin