Για εσένα πρίγκιπα μου

5 1 0
                                    

Θέλω να σου γράψω ότι σε αγαπάω και oτι είσαι πολύ σημαντικός για εμένα είσαι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί ήρθες στη ζωή μου και την γέμισες φως και πάρα πολύ αγάπη είναι τόσο δύσκολο να είσαι μακριά μου πονάω να μην σε έχω δίπλα μου είσαι η χαρά μου δίπλα σου περνώ λίγο από  την λάμψη σου  και λάμπω ολόκληρη μακριά σου όλα είναι χάλια τίποτα δεν με γεμίζει νιώθω απλά κενή σαν τίποτα να μην έχει νόημα μερικές φορές το συνηθίζω αλλά άλλες θέλω απλά να ανοίξω την πόρτα και να τρέξω κοντά σου να σε κάνω μια τεράστια αγκαλιά να νιώσω ότι είμαι στο σπίτι μου είσαι τα πάντα μου η ζωή μου όλοι ο δρόμος προς την αγάπη και την ευτυχία. Γεννήθηκα για να σε γνωρίσω και να με κάνεις τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο στον κόσμο μαζί σου όλα είναι απλά μαγικά ζω το δικό μας παραμύθι με εσένα να με σώσεις  από κάθε ψηλό πύργο και να με βάζεις στην ζεστή σου αγκαλιά και να με κατακλύζει  ασφάλεια και αγάπη , είσαι απαλά υπέροχος ο πιο καλύτερος άνθρωπος στον κόσμο είσαι γεμάτος αγάπη και όμορφα συναισθήματα η καρδιά σου είναι γεμάτη αθωότητα και αγάπη αν οι άνθρωποι σου έμοιαζαν λίγουλακι ο κόσμος θα ήταν υπέροχος γεμάτος αγάπη και καλοσύνη σε αγαπάω μικρέ μου πάρα πολύ . Εμείς ζωή μου αγαπηθήκαμε από την πρώτη στιγμή που ενώθηκαν οι ματιές μας ένιωσα κάτι να με μαγνητίζει κάτι πάνω σου ίσως έφταιγε το λαμπερό σου χαμόγελο που φώτιζε όλο σου το πρόσωπο ,η τα ματάκια σου τα πανέμορφα που έλαμπαν ολόκληρα αθωότητα και καλοσύνη, όσο σε γνώριζα δεν μπορούσα να είμαι μακριά σου ήθελα κάθε ώρα να είμαι κοντά σου να μου μιλάς λατρεύω να σε ακούω να μιλάς ακόμα και όταν δεν σταματάς να μου μιλάς για ώρα δεν κουράζομαι να σε ακούω με ταξιδεύεις στον δικό μας κόσμο , πραγματικά όλοι μέρα μαζί να είμαστε δεν μου φτάνει θέλω ακόμα περισσότερο περιμένω να έρθει η στιγμή να είμαστε συνέχεια μαζί να σε χαζεύω να κοιμάσαι έτσι όμορφα και γλυκά , να σε κοιτάω κρυφά ενώ διαβάζεις και να γελάω γιατί θα είσαι πανέμορφος και υπέροχος , να σε πειράζω και να με πειράζεις και απλά το σπίτι να γεμίζει με γέλια και να κοιμόμαστε αγκαλιά να νιώθω την καρδούλα σου να χτυπάει για εμένα σε αγαπώ πάρα πολύ . 7 μήνες μαζί το πιστεύεις πως πέρασε έτσι ο καιρός δίπλα μου 7 μήνες ευτυχίας και αγάπης αχχχ αγάπη μου σε ευχαριστώ για όλα αγάπη μου ελπίζω μια μέρα να σε κάνω και εγώ τόσο ευτυχισμένο όσο με κάνεις εσύ έρωτα μου σε αγαπάω. Είμαι πολύ περιφανή για εσένα θα καταφέρεις τα πάντα , θα κατακτήσεις όλον τον κόσμο πιστεύω σε εσένα μικρέ μου πρίγκιπα ότι βάλεις στο μυαλό σου θα το καταφέρεις και θα είμαι δια σου σε όλα στα εύκολα αλλά κύριος στα δύσκολα σε αγαπώ .

Για τον πρίγκιπα μου Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ