4-

2 0 0
                                    

Pov Liam:
Ik heb mijn auditie gedaan, en guess what ik ben er gewoon door! Ik had al is meegedaan in 2009 maar was er toen al uit tijdens bootcamp. Ik heb het gevoel dat de juryleden nu wel meer positief zijn dan de vorige keer. Ik ben daar wel enorm blij om. Mijn ouders waren ook super blij. Nu kan ik met een gerust gevoel naar huis gaan en over week is het al bootcamp.

Pov zayn:
Omg dit was zo spannend. Ik dacht dat ik niet door ging zijn, ik had ech gevoel dat ik vals zong maar de jury en heten publiek dacht daar anders over. Ik ben gewoon door naar bootcamp! Mijn mama zei dat ik echt super was op het podium. Ik ben blij dat ze het goed vind. Mijn familie is altijd heel belangrijk voor mij geweest.

Pov niall:
Ik heb binnen 1 min mijn auditie. Ik heb zoveel stress maar gelukkig heb ik nog iets gegeten. Eten verzacht de stress, eigelijk eten is gewoon mijn favo ding om te doen. Zonder eten= geen Niall. Eten is de love of my life. Ik was zo lang in men gedachten verdronken dat ik niet door had dat er iemand van de crew men naam stond te roepen. Shit! Ik moet op. Oké Niall we kunnen dit, denk aan eten. Mijn auditie is voorbij... ik ben er door omg. Ik loop naar mama en papa en mijn broer en geef ze een knuffel.
-
Langer hoofdstuk.
Ik ben op vakantie dus geen idee of ik veel ga uploaden.
Volgend hoofdstuk is het pov Harry en louis again :)

How it all started..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu