Tik tok ster #01

14 0 0
                                    

Hey ik ben Louise en ik 14 jaar ze heeft super veel volgers en ze word super hard gepest iedereen vind dat ze stoer doet omdat ze zo veel volgers heeft uiteindelijk komt het allemaal goed.

Hey , mama en papa '' goed geslapen '' ja heel goed ik ga naar school doei. Hey daar is Elina mijn beste vriendin hoe is het '' goed en met jouw'' ? Goe en hoe was het in Engeland '' ja heel goed en bij jouw in Parijs'' heel goed als mijn lief mee mocht , ja dat is waar en met wie ben jij nu samen? Met Milas hij is echt super knap, en met wie ben je jij samen Elina? Ik ben met Quinten. Is dat Quinten van onze school? Ja ik weet het ik dacht toen die kwam vragen of wij samen wouden zijn vond ik dat super tof ?

De bel gaat ooohh we hebben Engels! Nee dat is zooo saai!! Zitten in de klas. De juf is er nog niet gaan we iets doen? Maar wat ? Ik weet wel iets stuur in de groepschat de juf heeft gezegd dat we mochten doen wat we maar willen. Uhm Louise denk je dat dat gaat werken ? Ik denk van wel iedereen geloofd toch wat de juf zegt. Ja dat is waar, je was eens ziek en ze zij dat we 100 spieren hadden maar we hebben er meer dan 600 spieren. De juf is daar! Louise moeten we niet zeggen dat de juf er is. Nee dan krijgen zij straf en wij niet, aaa ja slim idee. '' wat is dit Louise en Elina en de rest krijgen straf want ik heb een leerling gezien die heeft gezegd dat jullie twee dat hebben gedaan'' . Dat is niet waar! Geef maar toe. Oké wij hebben het gedaan.

Straf jullie moeten als straf de gangen , de wc's , de klassen , de lokkers kuisen ''! Moet dat allemaal gebeuren! Ja als ik jullie was zou ik al bezig zijn. ''De juf denk dat ik da ga doen hé'' ja Louise dat denk de juf zeker, wat anders? Elina niet helpen met kuisen,zou jij willen helpen? Ja wat anders krijgen we straf jij mag het doen maar ik niet. Oké ik doe het, ik dacht toch dat we vriendinnen waren maar oké doei dan zeker? Nee, wacht ik ga toch mee want je bent mijn beste beste vriendin. Kom de juf ziet het niet. ''Maar Louise naar waar gaan we dan?

Waar gaan ze naartoe? ''We gaan naar de klas daar zijn we effe veilig, ooo nee er is daar een meester''! Ja Louise wat moeten we nu doen? Elina effe stil ik hoor iets. Gestap!! '' we moeten nu rennen Louise''! Nee, wacht het is Milas de poort is open kom snel voor dat iemand ons ziet. Hu hu hu Milas maar hoe kun je de code? ''Als je dat jouw zeggen is het handig. Thx schat voor ons te redden.❤️‍🔥 kus kus kus '' Louise het is goed we zijn weg'' doei Milas. Doei Louise. Elina heb jij niet die andere jongen gezien?

TIK TOK STER Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu