Welke jongen moest ik dan zien staan? Hallo die jongen die bij Milas stond. Ah die , dat is Quinten. Je bent daar toch mee samen? Nee, ik heb het uit gemaakt. Waarom,jullie waren zo lief samen!? Hij heeft mij bedrogen, met Noa!! ''Wat met Noa, wat hebben ze dan gedaan? Ze hebben gezoend voor mijn neus In de struiken! Wat in de struiken! Rustig Louise. Ik ga naar Noa! ''Maar Louise waarom, je kan niets doen want ze heeft niets gedaan. Oké ik ga niets doen.
School Hey Eli hoe is het? Goed en met jouw? Goed, daar is Noa. ''Wat ga je doen Loulou? Niks iets vragen. ''Hey Louise hoe is het''? Noa waarom pak Quinten van Elina af? Wat heeft ze dat gezegd,Quinten wou met mij zoenen en niemand mocht dat zien dus hebben we het achter de struik gedaan. Je vind het nog grappig ook!! Ja wie niet,zie jij iemand niet lachen? Ik en Elina dus als je nog iemand zijn lief afpakt kom ik je persoonlijk naar jouw huis begrepen!ja ja drama lama. Wat zeg je! Niks ik zijn niks , de bel doei drama lama.
Sociale media Ping Ping Ping '' hu wat is dat Louise is een drama lama''. Heer krijgt ze spijt van!! Hey Louise, wat is er ? Heb je het nog niet gezien wat op insta staat? Aaaa dat ja dat heb ik gezien. Daar is Noa. '' wat is jouw probleem Noa''? Niets of bedoel je dat van insta maar ik zeg gewoon dat jij een drama lama bent en dat is zo, hihihi!!🤣 Als jij denk dat je heer mee weg graakt dan heb je het mis mvr Noa! HET IS GENOEG,Zegt de juf!! Jullie krijgen straf voor zomaar ruzie zitten te makken! '' WAT'' zeggen Noa en Louise
Wat voor straf zullen ze krijgen?! Noa het is jouw schuld dat wij alle twee straf hebben! Door jij en Elina hadden wij straf en dan helpen je nog niet zegt Noa. Dan ben je boos op mijn je moet boos zijn op jezelf. Nou het is wel jouw schuld dat wij de wc's moeten kuisen! Wat, dat is niet mijn schuld jij moest Misschien geen ruzie maken! '' oké ik heb misschien geen ruzie moeten maken, maar jij hebt wel Quinten van Elina af gepakt''!! Maar, hij heeft wel mee geholpen voor ons te helpen ontsnappen. ''Wat heeft Quinten dat gedaan! Quinten, waarom heb jij Milas geholpen voor Elina en Louise te helpen ontsnappen! ''Milas is een goede vriend''. Ah dus als ik het was zou je het niet doen?! Sorry, Noa maar ik heb nog gevoelens voor Elina dus ik maak het uit. Zegt Quinten.
JE LEEST
TIK TOK STER
Teen FictionLouise is een meisje van 14 jaar en ze heeft een super knap lief Milas en haar goede vriendin is Elina en ze heeft ruzie met Noa een meisje uit haar klas.